Les secrets des portraits d’Arcimboldo
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Μεθοδολογικό πλαίσιο: Το παρόν εκπαιδευτικό σενάριο συνάδει με τις διδακτικές αρχές του Α.Π.Σ. Γαλλικής Γλώσσας για τη Β΄/θμια εκπαίδευση. Προτείνεται για το επίπεδο γλωσσομάθειας Α1+/Α2 (niveau élémentaire) όπως αυτό περιγράφεται από το CECRL. Πρόκειται για μια συναισθηματική προσέγγιση της Γαλλικής Γλώσσας, που βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με τους γενικούς και ειδικούς σκοπούς του ΑΠΣ, καθώς αξιοποιεί την τέχνη ως μέσο για την ανάπτυξη της οντολογικής γνώσης (savoir-être) και της επικοινωνιακής ικανότητας. Αποσκοπεί στην αφύπνιση της πολυπολιτισμικότητας, καθώς φέρνει τον μαθητή σε επαφή με έργα της ευρωπαϊκής πολιτιστικής κληρονομιάς. Μέσω της παρατήρησης, της περιγραφής, αλλά και της δημιουργίας έργων τέχνης, οι μαθητές καλούνται να αναπτύξουν τόσο τη γλωσσολογική τους ικανότητα στην ξένη γλώσσα, όσο και τις ψυχοκινητικές τους δεξιότητες, καθώς το σενάριο αξιοποιεί πολλαπλούς τύπους νοημοσύνης (intelligences multiples), και συγκεκριμένα τη γλωσσική/λεκτική, τη χωροταξική, τη διαπροσωπική και τη φυσιοκρατική/νατουραλιστική νοημοσύνη. Βάσει των αρχών της Διαφοροποιημένης Παιδαγωγικής (Pédagogie differenciée) προτείνονται ψηφιακές διαδραστικές δραστηριότητες (ασκήσεις διασταυρώσεων, επιλογής λέξεων, συμπλήρωση κενών, κάρτες διαλόγου, διαδραστικές παρουσιάσεις και βίντεο) και παιγνιώδεις (ludiques) δραστηριότητες (παιχνίδι μνήμης, παιχνίδι παρατηρητικότητας) που στοχεύουν τόσο στην ανάπτυξη ψηφιακών διαδραστικών δεξιοτήτων, όσο και στην καλλιέργεια της ενεργητικής μάθησης και της αυτονομίας του μαθητή. Η αυτενέργεια του μαθητή επιτυγχάνεται με τη διερευνητική μάθηση (χρησιμοποίηση καρτών λεξιλογίου και υπερσυνδέσμων) και τον αυτοέλεγχο των απαντήσεών του στις διαδραστικές δραστηριότητες (αυτοαξιολόγηση). Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, προτείνονται σταδιακά όλες οι μορφές εργασίας των μαθητών, ατομική, δυαδική και ομαδική (ομαδο-συνεργατική μέθοδος). Γίνεται χρήση της μητρικής γλώσσας όπου κρίνεται απαραίτητη για τη διευκόλυνση της κατανόησης και της ε ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8224
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Γαλλικά FrenchΓαλλικά > Γλωσσικές επικοινωνιακές ικανότητες Communicative language competenceΓλωσσικές επικοινωνιακές ικανότητες > Λεξιλόγιο VocabularyΛεξιλόγιο
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΒΑΡΑΤΖΗ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΒΑΡΑΤΖΗ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΒΑΡΑΤΖΗ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΒΑΡΑΤΖΗ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ