Αρχικά,παρουσιάζεται στους μαθητές το λεξιλόγιο που αφορά στα αντικείμενα της σχολικής τάξης.Aκολουθούν διάφορες δραστηριότητεςπου σχεδιάστηκαν για την καλλιέργεια της διερευνητικής και ενεργητικής μάθησηςκαι αποσκοπούν στην οπτικοακουστικήδιερεύνηση του σχετικού λεξιλογίου αλλά και στηνεξάσκηση, την εμπέδωσηκαι τη χρήση του. Η επίτευξη των προαναφερθέντων στόχων βασίζεται στη δυαδική ή ομαδική εργασία των μαθητών (ομαδοσυνεργατική μέθοδος). Προαπαιτούμενο γιατη διεκπεραίωση των περισσότερων δραστηριοτήτων αποτελείτο ήδη διδαγμένολεξιλόγιοτωνχρωμάτωνκαι τωναριθμώνέως το δέκακαθώς και ο βασικός κανόνας της προσθήκης του τελικού -s για τοσχηματισμότου πληθυντικού αριθμούενώ ηυλοποίηση και των τριών φάσεωνπροϋποθέτει την εξοικείωση των μαθητώνμε βασικές λειτουργίες χρήσης η/υ.