Με το παρόν διδακτικό σενάριο, το οποίο αποτελείται από 3 κύριες φάσεις, οι μαθητές προετοιμάζονται κατάλληλα για την επίσκεψή τους στο μουσείο της Ακρόπολης, με απώτερο σκοπό να ανακαλύψουν τη σημασία του μουσείου για τον πολιτισμό, την Ιστορία, την ανθρωπότητα, τη ζωή τους. Η πρώτη φάση αποτελεί την προετοιμασία των μαθητών στο σχολείο για την επίσκεψή τους στο μουσείο. Η δεύτερη φάση περιλαμβάνει δράσεις κατά την διάρκεια της επίσκεψης στο μουσείο. Η τρίτη και τελευταία φάση αφορά δραστηριότητες μετά την επίσκεψη, στο σχολείο. Η τελευταία φάση σχετίζεται με την αξιοποίηση του υλικού που συνέλεξαν οι μαθητές, την παρουσίασή του στο κοινό του σχολείου και τη δημιουργία ψηφιακού υλικού για την κατασκευή ιστοσελίδας, η οποία θα χρησιμεύσει σε μελλοντικούς υποψήφιους επισκέπτες σχολείων στο μουσείο. Επιπλέον, γίνεται ανατροφοδότηση των ερεθισμάτων που έλαβαν οι μαθητές, αλλά και αξιοποιείται ένα είδος μεταγνώσης για το τι και το πώς έμαθαν και προσέγγισαν τον μουσειακό χώρο με τα εκθέματά του. Τέλος, με τη συζήτηση στρογγυλής τραπέζης, εξετάζεται το εάνοι μαθητές αναθεωρούν τον τρόπο προσέγγισης μιας επίσκεψης σε ένα μουσείο, αλλά και την αξία των μουσείων για τον πολιτισμό και τη ζωή του ανθρώπου. Σημείωση: Στο διδακτικό σενάριο παρουσιάζονται πολλές δράσεις, κάποιες από τις οποίεςείναι εναλλακτικές και προαιρετικές, ώστε ο εκάστοτε εκπαιδευτικός που θα χρησιμοποιήσει το διδακτικό σενάριο, να είναι σε θέση να επιλέξει μεταξύ αυτών, ανάλογα με το διαθέσιμο χρόνο τις δυνατότητες του σχολείου τον αν χρησιμοποιεί τη μέθοδο της "διαφοροποιημένης" τάξης (flipped classroom) τον αριθμό των μαθητών το επίπεδο των μαθητών τις επιλογές των ίδιων των μαθητών (ο δάσκαλος μπορεί να προτείνει και οι μαθητές τελικά να επιλέξουν). Σε κάθε φάση, αναφέρεται τι είναι προαιρετικό και τι υποχρεωτικό για την επίτευξη των διδακτικών στόχων. Αυτός είναι και ο λόγος που αναφέρονται σε κάθε φάση του διδακτικού σεναρίου και οι Επιμέρους Διδακτικοί Στόχοι, ώστε ο εκπ ...