Το σενάριο βασίζεται στην ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και στο εποικοδομητικό μοντέλο. Αρχικά γίνεται ένα σύντομο πείραμα επίδειξης με πραγματικά στοιχεία, ώστε οι μαθητές να ανακαλέσουν γνώσεις από προηγούμενα μαθήματα όσον αφορά τη σύνδεση κυκλωμάτων με πηγή (μπαταρία), λαμπτήρα, αμπερόμετρο και βολτόμετρο, διακόπτη και καλώδια. Στη συνέχεια στο βιντεοπροβολέα γίνεται σύντομη παρουσίαση του Applet, δηλαδή του τρόπου λειτουργίας, πως επιλέγουμε στοιχεία για να συνδέσουμε ένα κύκλωμα, πως μπορούμε να δούμε τις πολλαπλές αναπαραστάσεις κτλ. Διανέμεται το πρώτο φύλλο εργασίας στο οποίο οι μαθητές δουλεύουν ανά ομάδες στον υπολογιστή τους. Στην έναρξη της δεύτερης διδακτικής ώρας διανέμεται και το δεύτερο φύλλο εργασίας. Ο ρόλος του διδάσκοντα είναι καθοδηγητικός-υποστηρικτικός στις δραστηριοτήτες των μαθητών. Τα φύλλα εργασίας βασίζονται στο τρίπτυχο «Πρόβλεψη-Παρατήρηση-Συμπεράσματα».