Ο Ρολος του σχολειου, ως φορεα δευτερογενους κοινωνικοποιησης
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Με την ενορχηστρωμένη διδασκαλία του παρόντος σεναρίου επιδιώκεται οι μαθητές να κατανοήσουν μεθοδικά πως λειτουργεί ένας θεσμός. Θα αναλάβουν να υπηρετήσουν ρόλους, να φέρουν σε πέρας προβλήματα που ανακύπτουν, προκειμένου να πετύχουν στόχους. Έτσι, θα αντιληφθούν βιωματικά την έννοια και την αναγκαιότητα του θεσμού γενικά και ειδικότερα του θεσμού που υπηρετούν ως μαθητές στην κοινωνικοποίησή τους. Θα αντιληφθούν επίσης, πως απαιτείται οι ίδιοι να οργανώνουν τη ζωή τους μέσα από θεσμικές μορφές, αλλά και ότι η ζωή τους καθορίζεται από ένα ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο (κοινωνιογνωσία) μέσα στο οποίο βρίσκεται κάθε θεσμός. Το μοντέλο σχεδιασμού ενσωμάτωσης τεχνολογίας της M.D. Roblyer (1988), που αναπτύσσεται σε πέντε φάσεις, αποτελεί μια διαρκή αναστοχαστική διαδικασία-σχεδιασμό, προκειμένου να ενσωματώσει τη σύγχρονη τεχνολογία στη μαθησιακή διαδικασία. 1η φάση: Καθορισμός σχετικού πλεονεκτήματος - Γιατί να χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία στη συγκεκριμένη διδακτική ενότητα (κεφ. 6ο Α΄ τάξης & κεφ. 1ο, Β΄ τάξης, του μαθήματος Πολιτική Παιδεία; Το προς μελέτη θέμα «ο ρόλος του σχολείου, ως φορέα δευτερογενούς κοινωνικοποίησης», απαιτεί πολυμεσική προσέγγιση, προκειμένου οι μαθητές αντιληφθούν διαδραστικά και βιωματικά το ρόλο του σχολείου, σήμερα και σε κάθε εποχή, τις δυσκολίες ή τις ευκολίες του για τους νέους, ώστε να είναι σε θέση να αξιολογούν τα ζητήματα που, ενδεχομένως, αντιμετωπίζουν οι ίδιοι στο δικό τους σχολείο, ως μοναδικά και να τα αναγνωρίζουν ως παγκόσμια. Μέσω της τεχνολογίας και των επιλογών της οι μαθητές θα μυηθούν στη γνώση και το ρόλο του διατοπικά και διαχρονικά. Αναμένεται οι μαθητές να συνειδητοποιήσουν την αναγκαιότητα του σχολείου σε κάθε εποχή, να αντιληφθούν ότι τα κοινωνικά πλαίσια αλλάζουν και μαζί τους και ο ρόλος του σχολείου και να συνειδητοποιήσουν τη δική τους συμβολή στην αλλαγή του θεσμού αυτού. 2η φάση: Σχεδιασμός των αξιολογήσεων - Ποιες είναι κατάλληλες στρατηγικές αξιολόγησης; Η αξιολόγηση των μαθητών θα ε ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8301
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Πολιτικές και κοινωνικές επιστήμες Political & Social SciencesΠολιτικές και κοινωνικές επιστήμες
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: Παρασκευή Ξένου_Στρούζα
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: Παρασκευή Ξένου_Στρούζα
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Παρασκευή Ξένου_Στρούζα
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: Παρασκευή Ξένου_Στρούζα
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ