ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ ΣΩΣΤΑ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το μάθημα της Φυσικής Αγωγής και ο αθλητισμός αρέσει πολύ στα παιδιά αλλά τα περισσότερα δεν ξέρουν πως να γυμνάζονται σωστά μόνα τους και μεγαλώνοντας συνήθως εγκαταλείπουν κάθε μορφή άσκησης. Στο σχολείο -μεταξύ άλλων- γυμνάζονται, μαθαίνουν τις βασικές δεξιότητες διαφόρων αθλημάτων και παίζουν. Το δύσκολο για τα παιδιά του Δημοτικού είναι να αντιληφθούν πως μπορούν να γυμναστούν μόνα τους για να προάγουν την υγεία τους και τη σπουδαιότητα της Δια Βίου Άθλησης. Το συγκεκριμένο σενάριο έχει ως σκοπό με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών - ψηφιακών εργαλείων, να βοηθήσει τους μαθητές να καταλάβουν πως μπορούν να γυμναστούν σωστά μόνοι τους και τις θετικές συνέπειες της συστηματικής άσκησης στην υγεία τους. Οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου πολλές φορές συμμετέχουν εξωσχολικά σε διάφορα αθλήματα και δημιουργούνται τα εξής προβλήματα / ερωτήματα: 1) ποια άσκηση είναι η κατάλληλη (άλλο ασκησιολόγιο έχει η καλαθοσφαίριση, άλλο ασκησιολόγιο το ποδόσφαιρο), 2) τι μας προσφέρει η κάθε άσκηση και 3) τι πρέπει να κάνουμε αν θέλουμε να βελτιώσουμε ένα συγκεκριμένο τομέα της φυσικής μας κατάστασης, π.χ. ευλυγισία. Σε αυτά τα ερωτήματα προσπαθεί να απαντήσει το συγκεκριμένο σενάριο. Οι μαθητές πρέπει: 1) πρώτα μέσα από το πρακτικό μέρος του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής και έπειτα μέσα από συζήτηση, να καταλάβουν τι είναι η φυσική κατάσταση και ότι αποτελείται βασικά από τα εξής: α) ευλυγισία, β) ταχύτητα, γ) αντοχή και δ) δύναμη. Για να το πετύχουμε αυτό, τους εξηγούμε κάθε φορά τι βελτιώνει η κάθε άσκηση ή δραστηριότητα που κάνουνε στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής και παράλληλα διορθώνουμε όταν γίνονται λάθη και 2) πάλι μέσα από το πρακτικό μέρος του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής αλλά και με συζήτηση στην αίθουσα να μάθουν ότι η άσκηση περιλαμβάνει το πρώτο μέρος (προθέρμανση - ζέσταμα), το κύριο μέρος (βασική άσκηση) και το τελικό μέρος (αποθεραπεία - χαλάρωμα). Το σενάριο αποτελείται από διαδραστικά εργαλεία (ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, συμπλήρωση κενών με τις σωστές ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 12
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8310
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Χωρίς αντιστοίχιση No matchingΧωρίς αντιστοίχιση
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΑΝΝΑ ΙΩΣΗΦΙΔΟΥ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΑΝΝΑ ΙΩΣΗΦΙΔΟΥ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΑΝΝΑ ΙΩΣΗΦΙΔΟΥ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΑΝΝΑ ΙΩΣΗΦΙΔΟΥ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ