Όταν οι Πινακες εκφραζουν Συναισθηματα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το παρόν σενάριο εστιάζει στα συναισθήματα που μεταχειρίζεται, διαχειρίζεται και αποτυπώνει ηΤέχνη της Ζωγραφικής, καθώς οι τέχνες προσελκύουν το ενδιαφέρον των παιδιών και η συμμετοχή τους σε δημιουργικέςδραστηριότητες, με την κατάλληλη παιδαγωγική αξιοποίηση μπορεί να συμβάλλει τόσο στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς τους, όσο και στην υποστήριξη της μαθησιακής τους προσπάθειας. Όταν καλλιεργείται ο οπτικός εγγραμματισμός,τα παιδιά μαθαίνουν πώς να παρατηρούν οτιδήποτε ενεργοποιεί το αισθητήριο της όρασής τους (Sullivan, 2002),αναπτύσσεται η δημιουργική καικριτική τους ικανότητα και η αναπαραστατική τους σκέψη και έτσι τα παιδιά μπορούν να εκφράσουν με διαφορετικούς τρόπους και μέσα τα συναισθήματά και τη σκέψη τους.Είναι πολύ σημαντικό επίσης η καλλιέργεια στοχαστικής διάθεσης στην τάξη, μέσα από την παρατήρηση έργων τέχνης,ώστε τομικρό παιδίνα δώσει έννοια καιμορφή στο συναίσθημά του και να επικοινωνήσει δημιουργικά τις εσωτερικές του εικόνες. Η αξιοποίησητης αισθητικής εμπειρίας στην εκπαίδευση, ως ένα νέο στοιχείο στο Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου στηρίζεται στην πεποίθηση ότι η παρατήρηση έργων τέχνης ,οι οπτικές μορφές και τα οπτικά μηνύματα που κατακλύζουν τα παιδιά, αποκρυσταλλώνουν συναισθήματα, εμπειρίες, σκέψεις, ιδέες και στάσεις, διευρύνοντας τις εκφραστικές τους δυνατότητες, ενισχύοντας την κριτική και δημιουργική τους σκέψη και αξιοποιούν τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους ( Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης, 2011). Για την εφαρμογήτου παρόντος σεναρίου κρίνεται επιβεβλημένη η εξοικείωση των παιδιών με την παρατήρηση έργων τέχνης, κάτι που θα διευκολύνει την ανάπτυξη στοχαστικής διάθεσης μέσα στην τάξη και ενσυναίσθησης. Το σενάριο περιλαμβάνει δραστηριότητες από όλα τα γνωστικά αντικείμενα που εμπεριέχονται στο Δ.Ε.Π.Π.Σ. για το νηπιαγωγείο (2003) όπως Παιδί και Γλώσσα, Παιδί και Μαθηματικά, Παιδί και Περιβάλλον και Παιδί και Δημιουργία και Έκφραση- Εικαστικά. Όλες οι δραστηριότητες διατρέχονται εγκάρσια από το γνωστικό αντικε ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
0 - 20
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
3:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8326
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Προσχολική Εκπαίδευση Pre-school educationΠροσχολική Εκπαίδευση
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΥΤΑΞΙΑ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΥΤΑΞΙΑ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΥΤΑΞΙΑ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΥΤΑΞΙΑ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ