Δημιουργω το δικο μου Wiki
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το παραπάνω εκπαιδευτικό σενάριο έχει ως στόχο την εξοικείωση των μαθητών με την πλατφόρμα Wikispaces και την δημιουργία ενός ιστότοπου. Πιο συγκεκριμένα οι μαθητές καλούνται όσον αφορά το γνωστικό αντικέιμενο του σεναρίου : Να ανακαλύψουν την πλατφόρμα wikispaces Να δημιουργήσουν ιστοσελίδες Να εισάγουν κείμενο, εικόνα και βίντεο Να δημιουργήσουν μενού περιήγησης Θεωρητικό/Μεθοδολογικό Πλαίσιο Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων χρησιμοποιούμε πολλές διδακτικές στρατηγικές. Θέτουμε τους μαθητές σε ομάδες 2-3 ατόμων για να προωθήσουμε την συνεργατική μάθηση. Κάθε ομάδα αναπτύσσει το δικό της wiki με οδηγίες και δραστηριότητες που δίνονται στα φύλλα εργασίας. Με την μαθητοκεντρικήδιδασκαλία κάθε ομάδααναπτύσσειστον υπολογιστή το δικό τους wiki. Οι δραστηριότητες του σεναρίου έχουν αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας και μέσω της όλο και μικρότερης συμμετοχής και παρέμβασης του εκπαιδευτικού οι μαθητέςενεργούν πιο “αυτόνομα” [1].Συγκεγκριμένα επισημαίνεται ότι "τα wiki επιτρέπουν να γίνει η μάθηση περισσότερο μαθητο-κεντρική και δημοκρατική, καθώς, ο καθένας μπορεί να συμμετέχει, να επεξεργάζεται τις δημοσιεύσεις, να αλλάζει ή να συμπληρώνει τα κείμενα άμεσα, όπως αποδεικνύεται και από τους Ruth και Houghton(2009) .Τα αποτελέσματα είναι ορατά σε όλους, και επομένως ο καθένας μπορεί να τα αξιολογήσει, να συζητήσει, να τα αλλάξει [2]". Βασικά κάθε ομάδα στο τέλος κάθε διδακτικής ώρας πρέπει να δημιουργήσει ή να αλλάξει ιστοσελίδες με βάση αυτά που ζητούνται στην αρχή κάθε φάσης. Με βάση την στρατηγική της συλλογικής κατασκευής και συγκεκριμένων στόχων [3] θέλουμε να σχεδιάσουμε ένα σαφές και τεκμηριωμένο μαθησιακό τρόπο για τον σχεδιασμό ενός ιστότοπου. Τεχνικές διδασκαλίας που υιοθετούνται είναι η συζήτηση αρχικά για site που έχουμε συναντήσει βασισμένα σε wikispace πλατφόρμα (π.χ. wikispace), η επίδειξη με τον βιντεοπροβολέα δίνοντας παραδείγματα επεξεργασίας ιστοσελίδας και η πρακτική άσκηση με την μέθοδο (learning by doing).[4] Για την αξιο ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 12
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8329
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ Information & Communication Technologies (ICT)Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ > Διαδίκτυο InternetΔιαδίκτυο > Παγκόσμιος Ιστός World Wide WebΠαγκόσμιος Ιστός
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΦΩΤΕΙΝΗ ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΦΩΤΕΙΝΗ ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΦΩΤΕΙΝΗ ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΦΩΤΕΙΝΗ ΤΡΙΑΝΤΑΡΗ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ