Ταξιδευοντας με τον Αισωπο-διαδικτυο, animation
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ Η δράση «Ταξιδεύοντας με τον Αίσωπο-διαδίκτυο, animation» αποτελούν ένα συνδυασμό της παιδικής λογοτεχνίας και των νέων τεχνολογιών. Οι προσπάθειες των εκπαιδευτικών του 4ου ειδικού δημοτικού σχολείου Αθηνών, να δοκιμάσουν νέες ιδέες και να προσεγγίσουν τρόπους αποτελεσματικής διδασκαλίας αναδεικνύοντας διαφορετικά επίπεδα οργάνωσης της μαθησιακής διαδικασίας και με σύνθημα ότι μπορούμε να διδάξουμε τα πάντα στα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αλλά σε πολύ απλή μορφή, έφεραν νέα πνοή στο χώρο του σχολείου. Αυτό υποστηρίζεται και από τη θεωρία του Bruner κατά την οποία οι αρχές των γνωστικών αντικειμένων μπορούν να διδαχθούν αποτελεσματικά στα παιδιά όλων των ηλικιών αρκεί να χρησιμοποιηθεί η «γλώσσα» που το παιδί καταλαβαίνει, ανάλογα με το επίπεδο νοητικής ανάπτυξης, στο οποίο είναι σε θέση να λειτουργεί, όσο αφορά την πραγματοποίηση ενός συγκεκριμένου έργου ( Α. Ράπτης- Α. Ράπτη, 2004) . Επιχειρήθηκε, λοιπόν ο συνδυασμός, των δύο θεματικών ενοτήτων προκειμένου οι μαθητές να προσεγγίσουν τους μύθους του Αισώπου με τρόπο σύγχρονο και πολύ αποδοτικό. Η πλοήγηση στο διαδίκτυο, η συλλογή πληροφοριών, η συγγραφή ενός παραμυθιού με τη χρήση του υπολογιστή και η δημιουργία animation ήταν αναγκαία για την εκπόνηση της εργασίας. Με τη δράση «Ταξιδεύοντας με τον Αίσωπο-διαδίκτυο, animation» εισάγεται για πρώτη φορά στο σχολείο μας μια νέα – καινοτόμα εκπαιδευτική πρακτική. Οι στόχοι της συγκεκριμένης δράσης αναλύονται παρακάτω και τα αποτελέσματά της θεωρούμε ότι έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον. 1.1. Περιγραφή το πώς προέκυψε η καινοτόμος δράση Από την αρχή της σχολικής χρονιάς τα παιδιά της συγκεκριμένης βαθμίδας ειδικού δημοτικού σχολείου εξέφρασαν ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για «τα ζώα του τόπου μας». Ο δανεισμός βιβλίων από την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Π.Ε Αθηνών με τίτλο «Βιβλία σε ρόδες» στάθηκε αφορμή για την περαιτέρω ενασχόλησή μας με τη συγκεκριμένη δράση. Αποφασίσαμε μαζί με την κοινωνική λει ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
6 - 9
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
9:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8338
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Πολιτιστικά Θέματα CultureΠολιτιστικά Θέματα
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΙΟΥΛΙΑ ΣΙΣΚΟΥ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΙΟΥΛΙΑ ΣΙΣΚΟΥ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΙΟΥΛΙΑ ΣΙΣΚΟΥ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΟΥΛΙΑ ΣΙΣΚΟΥ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ