Στις μέρες μας το διαδίκτυο συνιστά πυρήνα ώθησης της ανάπτυξης και της δημιουργίας, της επιχειρηματικότητας και της διαφήμισης, της γνώσης και της μάθησης καθώς προσφέρει πλήθος πληροφοριών και εργαλείων (επεξεργασίας και διαχείρισης)ποικίλων μορφών (μουσική, βίντεο, εικόνα, περιοδικές εκδόσεις, βιβλία, παιχνίδια, διαδραστικές παρουσιάσεις κλπ.) που απευθύνονται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες και στα ενδιαφέροντα αυτών. Ωστόσο, φαίνεται να είναι ταυτόχρονα εκείνο το μέσο που εγκυμονεί τους περισσότερους κινδύνους, δημιουργεί συγχύσεις και παρερμηνείες, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις δύναται να οδηγήσει ακόμη και σε (εκούσια ή ακούσια) καταπάτηση του νομικού καθεστώτος από την πλευρά των χρηστών. Μέσα από το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα επιδιώκεται μια πρώτη γνωριμία των μαθητών προνηπιακής και νηπιακής ηλικίας με τις έννοιες "πνευματική ιδιοκτησία" και "πνευματικά δικαιώματα" ακολουθώντας μια σειρά βιωματικών δραστηριοτήτων.