Με την Ε΄και ΣΤ΄ δημόσιου ΕΑΕΠ δημοτικού σχολείου στα βόρεια προάστια της Αττικής αποφασίσαμε υλοποιώντας το ευρωπαϊκό πρόγραμμα «teachers for Europe» να σχεδιάσουμε, οργανώσουμε και διεξάγουμε δραστηριότητες γύρω από την Ευρωπαϊκή Ένωση που να μπορούν να ενταχθούν στο μάθημα των γερμανικών ως δεύτερης ξένης γλώσσας και να εναρμονίζονται με τους γνωστικούς, πολιτισμικούς, διαπολιτισμικούς και επικοινωνιακούς στόχους του. Καθώς οι μαθητές μου προέρχονται από διαφορετικά τμήματα και τάξεις του σχολείου και το επίπεδο των γνώσεων και δεξιοτήτων τους στη γερμανική γλώσσα διαφέρει σε μεγάλο βαθμό, αποφάσισα να εφαρμόσω τη διαφοροποιημένη στρατηγική της μάθησης μέσα από «σταθμούς μάθησης».