Οι Κρυμμενοι Θησαυροι των Καραβιων
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το σενάριο βασίζεται σε πέντε καράβια φτιαγμένα από κουτιά . Το κάθε κουτί περιέχει μέσα αντικείμενα από διαφορετικές περιόδους της ιστορίας του Πειραιά συνοδευόμενα από ερωτήσεις που κεντρίζουν το ενδιαφέρον του μαθητή και τον ωθούν να ψάξει να διαβάσει να επιλέξει και να καταγράψει τις απαντήσεις στα ερωτήματα που του τίθενται μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον. Αρχικά οι μαθητές στην ώρα των εικαστικών ή της ευέλικτης ζώνης κατασκευάζουν τα καράβια και ο εκπαιδευτικός τοποθετεί το υλικό μέσα σε αυτά. Το κάθε κουτί έχει αντικείμενα από πέντε διαφορετικές ιστορικές περιόδους . Το πρώτο αντικείμενα από τηνΠροϊστορική εποχή, το δεύτερο από τηνΚλασική Αρχαιότητα, το τρίτο από τουςΜεσαιωνικούς χρόνους, το τέταρτο από ταΕπαναστατικάκαιΜετεπαναστατικά χρόνια , το πέμπτο από τους Νεότερους χρόνους. Οι μαθητές ανοίγοντας το κάθε κουτί θα πρέπει να δουν ποια ιστορική περίοδο καλούνται να επεξεργαστούν. Γι’ αυτό τον λόγο στο εσωτερικό του κουτιού θα πρέπει να είναι κολλημένη μια καρτέλα Κανσόν που θα γράφει πάνω σε ποια ιστορική περίοδο αντιστοιχούν τα αντικείμενα του κουτιού. Το πρώτο κουτίως υλικό έχει τα παρακάτω αριθμημένα αντικείμενα No1: Ένα ομοίωμα βαρκάρηπουρωτά «τι σημαίνει η λέξη Πειραιάς; » Νο2 : Τον προϊστορικό χάρτη που δείχνει πως ήταν ο Προϊστορικός Πειραιάς κι έχει πάνω του την ερώτηση " Πώς ενώθηκε ο Πειραιάς με την Αττική και από ποιους πρωτοκατοικήθηκε; Νο3 Δύο φωτογραφίες : Μία του Σηραγγίου και μία του Χιώτη και της Λίντα συνοδευόμενες από τις ερωτήσεις « α) Τι ήταν το Σηράγγιο, πως έγινε γνωστό στα νεότερα χρόνια και ποια η σχέση της Λίντας και του Χιώτη με αυτό; Πώς είναι σήμερα ο χώρος αυτός;» Νο4 Ένα mp4 με το τραγούδι «Στης Αρετούσας τη Σπηλιά» σε USB στικάκι, συνοδευόμενο από την ερώτηση «Τι ήταν η σπηλιά της Αρετούσας; » Το δεύτερο κουτίως υλικό έχει τα παρακάτω αριθμημένα αντικείμενα Νο1 : Μια διαφάνεια σε USB στικάκι με τον Θεμιστοκλή συνοδευόμενη από τις ερωτήσεις « α) Ποιος ήταν ο Θεμιστοκλής και ποια η σχέση του με ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 12
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8377
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Πολιτιστικά Θέματα CultureΠολιτιστικά Θέματα
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: Δήμητρα Λογγίνου
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: Δήμητρα Λογγίνου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Δήμητρα Λογγίνου
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: Δήμητρα Λογγίνου
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ