Όψεις του κοινωνικου μηχανισμου πισω απο την καθημερινη μου ζωη
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Στο σενάριο αυτό επιδιώκεται να εξοικειωθούν οι μαθητές με έννοιες που συμπεριλαμβάνονται στο 3ο κεφάλαιο του βιβλίου μαθητή της κοινωνιολογίας της Γ’ Λυκείου, έννοιες που θα τους βοηθήσουν να εξηγήσουν τις καθημερινές τους εμπειρίες, να αντιληφθούν τη δυνατότητα εναλλακτικών ενδεχομένων και να αρθρώσουν προτάσεις για το ξετύλιγμά τους. Η ανάδειξη του βαθύτερου νοήματος της κοινωνικοποίησης και των αλληλοσχετιζόμενων μ’ αυτή εννοιών συμβαδίζει με τη διατύπωση ερωτημάτων σχετικά με τις αιτίες των κοινωνικών προβλημάτων ενώ η σύνδεση με καθημερινές εμπειρίες δίνει μια αίσθηση προσωπικού νοήματος και παρακινεί στην ενεργητική συμμετοχή των διδασκομένων στη διαδικασία του μαθήματος, στη δημιουργική του αφομοίωση και την επισήμανση του ουσιώδους. Πραγματοποιείται μια εννοιολογική κατασκευή που χαρτογραφεί περιοχές του κοινωνικού και δεν στοχεύει απλώς στη περιγραφή αλλά φιλοδοξεί να εξηγήσει τη σχέση του μέρους με το όλο ώστε οι μαθητές να εμβαθύνουν την κριτική παρατήρηση των κοινωνικών φαινομένων και να μετακινηθούν πίσω από αυτά. Με το να συγκροτήσουν εννοιολογικά μία όψη του κοινωνικού μηχανισμού που βρίσκεται πίσω από τη φαινομενικότητα της ανθρώπινης ζωής και με το να συνειδητοποιήσουν τις επιδράσεις του στην καθημερινότητά τους, έχουν την ευκαιρία να κατανοήσουν επαρκέστερα τον κόσμο που ζουν. Παρόλο που η έννοια του κοινωνικού μηχανισμού προσιδιάζει στην έννοια της δομής και κατ’ επέκταση παραπέμπει σε μια μάλλον δομο-λειτουργιστική προσέγγιση (οπότε εμφανίζεται ευάλωτη απέναντι στις πολύπλευρες κριτικές του δομολειτουργισμού) είναι κατ’ αρχάς χρήσιμη και αποδοτική όχι μόνο για τη βαθύτερη κατανόηση των κοινωνικών διαστάσεων του περιβάλλοντος κόσμου και της δυναμικής της κοινωνίας αλλά –δεδομένου ότι αναφέρεται πάντα στις αιτίες και τις συνέπειες της ανθρώπινης δράσης- και για την εμπέδωση της δυνατότητας δημιουργικής παρέμβασης. Ταυτόχρονα, μέσω της εφαρμογής στην καθημερινή ζωή εξερευνώνται οι δυνατότητες και τα όρια των θεσμικών δομών και των προ ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8419
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Πολιτικές και κοινωνικές επιστήμες Political & Social SciencesΠολιτικές και κοινωνικές επιστήμες
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΕΡΙΚΗΣ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΕΡΙΚΗΣ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΕΡΙΚΗΣ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΕΡΙΚΗΣ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ