Ensemble on va plus loin !
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το παρόν εκπαιδευτικό σενάριο ακολουθεί προδιαγραφές μάθησης οι οποίες βρίσκονται σε άμεση συνάρτηση με τους γενικούς και τους ειδικούς σκοπούς του ΓΠΣ γαλλικής γλώσσας για τη Β/θμια εκπαίδευση, ακολουθεί τις διδακτικές αρχές του ενιαίου ΠΣ-ΞΓ και εναρμονίζεται με το επίπεδο γλωσσομάθειας Α1 και Α2 όπως αυτό καθορίζεται από το CECRL.Επιπλέον στοχεύει στην αφύπνιση της πολυγλωσσίας και της πολυπολιτισμικότητας ενισχύοντας την ανάπτυξη θετικών στάσεων και συμπεριφορών προς τη μετανάστευση και τη διαφορετικότητα. Βοηθά το μαθητή να ανακαλύψει έναδιαφορετικό πολιτισμό, να κινητοποιηθεί για έναν κοινό σκοπό, να ευαισθητοποιηθεί ως προς την αλληλεγγύη καιτο σεβασμό στη διαφορετικότητα καλλιεργώντας του τη συνείδηση του ενεργού πολίτη (πολιτειότητα) και των διαπολιτισμικών αξιών.Στοχεύει επίσης στην ταυτοποίηση των πολλαπλών του ρόλων ( αγόρι/κορίτσι, έφηβος, Έλληνας, μαθητής Γυμνασίου, πολίτης κ.ά) Αποσκοπεί στην παρουσίαση και εμπέδωση βασικών γνώσεων λεξιλογίου της γαλλικής γλώσσας (μέρες, μήνες, σχολικά είδη, ρούχα), στην ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων ( περιγραφή δρομολογίου,καλωσόρισμα, δίνω οδηγίες για να βρεικάποιος μια διεύθυνση),κοινωνικών δεξιοτήτων μαθαίνοντας το μαθητή να οργανώνει, να δίνει το χρόνο του για ένα κοινό σκοπό, και να περατώνει το έργο που αναλαμβάνει ( ενδοπροσωπική και διαπροσωπική νοημοσύνη)όπως και στηβιωματικήπροσέγγιση της πολυπολιτισμικής συνύπαρξης. Η διαθεματικότητα του σεναρίου επεκτείνεται στα μαθήματα της Γεωγραφίας (ανακαλύπτω μια ήπειρο, μια χώρα, έναν πολιτισμό) της Κοινωνικής και Πολιτικής αγωγής ( μελετώ τα δικαιώματα του παιδιού, την εκπαίδευση στις χώρες της Αφρικής, βρίσκω στοιχεία για τη μετανάστευση στην Ελλάδα) των Μαθηματικών ( οργανώνω και διαχειρίζομαι έναν προυπολογισμό) με πολλές δυνατότητες επέκτασης και εμβάθυνσης ανάλογα με την ηλικιακή ομάδα των μαθητών. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δραστηριότητες του σεναρίου καλλιεργούν εξίσου τις ψηφιακές διαδραστικές δεξιότητες (ψηφιακός γραμματισμός) καθώς και ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8425
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Γαλλικά FrenchΓαλλικά > Γενικές ικανότητες/δεξιότητες General Competencies / skillsΓενικές ικανότητες/δεξιότητες > Κοινωνικο-πολιτισμικές γνώσεις Socio-cultural knowledgeΚοινωνικο-πολιτισμικές γνώσεις
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΟΡΟΜΒΟΚΗ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΟΡΟΜΒΟΚΗ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΟΡΟΜΒΟΚΗ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΟΡΟΜΒΟΚΗ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ