Δημιουργωντας αυτοσχεδια μουσικα οργανα με υλικα της καθημερινοτητας. Η ενταξη των αυτοσχεδιων οργανων σε δρασεις του Σχολειου.
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε ένα χαλί όπου θα μπορούσαμε να συνθέσουμε διάφορες πτυχές ως εκπαιδευτικοί δίνοντας στους μαθητές την ευκαιρία να βιώσουν διαθεματικά την δημιουργία αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων σε ένα σχολείο το οποίο έχει σαν κύριο άξονα τη μουσική. Αυτό βοήθησε πάρα πολύ στο να επιλέξουν οι μαθητές το συγκεκριμένο project. Η ανάδειξητων παιδαγωγικών και διδακτικών πρακτικώναποτέλεσε σκοπό της εργασίας αυτής, όπουσχολείο και εκπαιδευτικοί βελτιώνουν τη μάθηση και οδηγούν σε μετασχηματιστική μάθηση μέσα και από την αξιοποίηση πολυτροπικών σημειωτικών συστημάτων. Η τριπλή οδός trivium , αποτελούσε τη βάση των ελεύθερων τεχνών κατά την αρχαιότητα έως τον Μεσαίωνα. Περιελάμβανε την γραμματική (σωστή γνώση γραφής και ανάγνωσης), τη διαλεκτική (ικανότητα του συλλογίζεσαι) και τη ρητορική (ικανότητα σύνθεσης λόγου και άσκησης πειθούς) (Levy, 2001). Κάτω από το πρίσμα των παραπάνω θεωριών οδηγήσαμε τους μαθητές τόσο στην ολοκλήρωση της ερευνητικής και δημιουργικής διαδικασίας, όσο και στην απόκτηση κριτικής και καλλιέργεια λόγου στην παρουσίαση του τελικού προϊόντος. Οι μαθητές που επιλέχθηκαν για την ομάδα ήταν μαθητές που εκδήλωσαν με την θέληση τους την επιθυμία να βρεθούν στην ομάδα, αλλά και να δημιουργήσουν Αυτοσχέδια Μουσικά Όργανα από ανακυκλώσιμα υλικά της καθημερινότητας. Η ομάδα οργανώθηκε με συνέπεια και ο ζήλος των μαθητών δεν άργησε να φανεί. Η ομάδα μέσα από εκπαίδευση σε συγκεκριμένες μέρες και ώρες κατάφερε να φτιάξει το Μουσείο Αυτοσχέδιων Μουσικών Οργάνων του Μουσικού Σχολείου Δράμας με επιτυχία. Ο σχεδιασμός έγινε με βάση το χρονοδιάγραμμα και τους στόχους του Μουσείου. Ομάδα μαθητών- μαθητριών διαφορετικών τμημάτων της σχολικής μονάδας εντάχθηκαν στο πλαίσιο δημιουργίας της έκθεσης- μουσείου του Σχολείου.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
31:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8426
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Πολιτιστικά Θέματα CultureΠολιτιστικά Θέματα
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΑΓΑΘΗ ΠΑΝΚΟΥ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΑΓΑΘΗ ΠΑΝΚΟΥ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΑΓΑΘΗ ΠΑΝΚΟΥ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΑΓΑΘΗ ΠΑΝΚΟΥ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ