Σταση... στο Βυζαντιο
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το παρόν διδακτικό σενάριο συμβάλλει στην εξοικείωση των μαθητών με διδακτικές και ερευνητικές διαδικασίες που οδηγούν στην καλλιέργεια και ανάπτυξη προσωπικών κριτηρίων προσέγγισης του υλικού της Ιστορίας. Αξιοποιεί τις μεγάλες δυνατότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες για θεμελιακές αλλαγές στη μάθηση και την εκπαίδευσηκαι προσανατολίζεται προς μια μαθητοκεντρική προσέγγιση της μάθησης. Μέσω του ομαδοσυνεργατικού μοντέλου διδασκαλίας και των αλληλεπιδράσεων που συντελούνται στα πλαίσια της ομάδας, δίνεται στους μαθητές η δυνατότητα να ζωντανέψουν την ιστορική πραγματικότητα και να την προσεγγίσουν βιωματικά (αναλαμβάνοντας συγκεκριμένους ρόλους), με αποτέλεσμα να την αντιληφθούν και να την κατανοήσουν καλύτερα. Χωρισμένοι σε έξι (6) ομάδες (μία ομάδα ιστορικών-ξεναγών, μία ομάδα πολεμικών ανταποκριτών-ρεπόρτερ, δύο ομάδες δημοσιογράφων-πολιτικών αναλυτών και δύο ομάδες βιογράφων-ψυχολόγων) θασυνεργαστούν μεταξύ τους προκειμένου να διερευνήσουν όλες τις πτυχές τηςΣτάσης του Νίκα. Θα πλοηγηθούν σε έγκυρες διαδικτυακές τοποθεσίες, στα πλαίσια του σχολικού ψηφιακού γραμματισμού, θα αναζητήσουν και θα επιλέξουν το κατάλληλο πληροφοριακό υλικό και αφού το επεξεργαστούν, εστιάζοντας την προσοχή τους στην κατανόηση και την αποτελεσματική χρήση της πληροφορίας, θα καταλήξουν σε τεκμηριωμένα συμπεράσματα (διερευνητική-ανακαλυπτική μάθηση), ανακαλώντας, όπου χρειάζεται, προγενέστερες γνώσεις τουςπροκειμένου να οικοδομήσουν τη νέα γνώση (εποικοδομητισμός).Στη συνέχεια, θαδημιουργήσουν από κοινού ένα ψηφιακό τελικό προϊόν (παρουσίαση σε Power Point) με τα αποτελέσματα της εργασίας τους, καλλιεργώντας με αυτό τον τρόπο και τις δεξιότητές τους στη χρήση των ΤΠΕ. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καθοδηγητικός αρχικά, διευκολυντικός στη συνέχεια και υποστηρικτικός στην πορεία της έρευνας. Δίνεται έμφαση στον μαθητή ως ενεργό υποκείμενο της μάθησης και όχι στον δάσκαλο ως διανομέα της γνώσης. Η αναζήτηση της γνώσης είναι αποτέλεσμα προσωπικής δραστηριοπο ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8432
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Ιστορία HistoryΙστορία > Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία Byzantine and Medieval HistoryΒυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία > Ηγετικές προσωπικότητες Leading personalitiesΗγετικές προσωπικότητες
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ