ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το σενάριο που αναπτύσσεται αφορά την ολοκλήρωση της ενότηταςτου Νευρικού Συστήματος του ανθρώπουκαι ουσιαστικάαποτελεί επανάληψη αυτής. Η ενότητα αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική υπό την έννοια των όρων που πραγματεύεται, αλλά ταυτόχρονα και αρκετά δύσκολη στην κατανόηση από τους μαθητές. Για τους λόγους αυτούς θεωρήθηκε χρήσιμο να αφιερωθείαρκετόςδιδακτικός χρόνος και να δημιουργηθείένα σενάριο επανάληψης - αποσαφήνισης για την ενότητα αυτή. Για το σενάριο αυτό θα χρειαστούν 3 διδακτικές ώρες και κάθε μια περιλαμβάνει 5 φάσεις: Φάση 1η Δραστηριότητα αφόρμησης.:Στο στάδιο αυτό επιχειρείται μέσωβιωματικής προσέγγισηςνα ενταχθούν οι μαθητές στην θεματική που θα αναλυθεί στο παρόν σενάριο, να αναδειχθούν οιεσφαλμένεςαντιλήψειςτους και να ανιχνευθούν οιπροηγούμενες γνώσειςτων μαθητών. Φάση 2η Μελέτη μέσω λογισμικού ή διαδραστικού παιχνιδιού.: Μέσα από την τεχνική της καθοδηγούμενης ανακάλυψης και κάνοντας χρήση των απαραίτητων λογισμικών καθίσταται εφικτή ηπαρουσίαση- ανακάλυψη των απαραίτητωνόρων και πληροφοριώνπου σχετίζονται με τη θεματική. Φάση 3η Συμπλήρωση φύλλου εργασίας .:Η εργασία πραγματοποιείται σε ομάδες και σκοπό έχει τηναποσαφήνιση των εννοιών που δεν είχαν γίνει αρχικά κατανοητέςκαι την επιβεβαίωση των υπολοίπων. Φάση 4η Παρουσίαση βίντεο - Ανατροφοδότηση. :Το στάδιο αποσκοπεί στην οπτικοποίησητων εννοιών με σκοπό να καταστούν καλύτερα κατανοητές . Δίνεται έτσι η δυνατότητα για επιπρόσθετες εξηγήσεις. Φάση 5η Ανάλυση αποτελεσμάτων - Συμπέρασμα .: Μέσα από την ανάλυση των αποτελεσμάτων στην ολομέλεια της τάξης επιχειρείται τόσοη αξιολόγηση των γνώσεων που αποκτήθηκαν όσο και η σύνδεση της με άλλες έννοιες και τομείς, Στην προσπάθεια προσπέλασης ενός τεχνικού ζητήματος-όπως και στο σενάριο συναδέλφου-επειδή η συγκεκριμένη πλατφόρμα επιτρέπει τηνανάπτυξη μόνο 5 (πέντε) φάσεων συνολικά, οι ενέργειες-δραστηριότητες που προτείνονται για κάθεδιδακτική ώρααναφέρονται μαζί σε κάθε φάση. Θα ήταν σκόπιμο να διευκρινιστεί πως για την πρ ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
0:45:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8468
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Βιολογία BiologyΒιολογία
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ