ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Για τις ανάγκες της εκπαιδευτικήςδιαδικασίαςθα χρησιμοποιηθούντα παρακάτωΜέσα Διδασκαλίας: βιντεοπροβολέας διαφάνειεςpowerpoint φύλλα Excel 1 pc ανά δυο μαθητές Φύλλα εργασίας(Φ.Ε.) λoγισμικό hotpotatoes Θα χρησιμοποιηθεί η ομαδοσυνεργατική μέθοδος διδασκαλίας , η εποικοδομητική μεθοδος και στοιχεία της ανακαλυπτικής μεθόδου διδασκαλίας. Την 1η διδακτική ώραθα εισαχθείηέννοια της ελαστικής δυναμικής ενέργειας. Καταρχήν θα γίνειανάκληση προαπαιτούμενωνγνώσεων(με τη βοήθεια διαφανειών powerpoint), υπενθυμίζοντάς τους έννοιες που έχουν διδαχθεί σε προηγούμενες ενότητες καιείναι απαραἰτητες για την κατανόησητης δυναμικής ενέργειας. Έπειτα για να ενεργοποιηθείτοενδιαφέροντων μαθητών θα προβληθούνστον βιντεοπροβολέα ,videoμε συστήματα στα οποία αποθηκεύεται δυναμική ενέργεια ώστε να εισάγουμε την έννοιατης δυναμικής ενέργειας λόγω ελαστικής παραμόρφωσης. Στη συνέχεια με τη βοήθειαφύλλου εργασίας οι μαθητές θα καθοδηγηθούν ώστε ναεντοπίσουν τις ομοιότητες αυτών των κατά τα άλλα διαφορετικώνσυστημάτων και τελικάνα κατανοήσουν τις ιδιότητές της και την προέλευσή της.Θα ακολουθήσει ανακεφαλαίωση και ηπρώτη διδακτική ώρα θα κλείσειμε αξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Στο δεύτερο μέροςθα εισαχθείηέννοια της βαρυτικής δυναμικής ενέργειας.Για να επιτευχθεί αυτόθα προβληθείστοβιντεοπροβολέα ηκίνηση αρασέ ενός αρσιβαρίστα και τοφαινόμενοτης κατολίσθησης. Εν συνεχεία , μέσω φύλλου εργασίας θα ανακαλύψουν τις ιδιότητές της. Στο επόμενο στάδιοκαταρχήν οιμαθητές θαεξοικειωθούν με το περιβάλλον με το οποίο θαεργαστούν.Θα παρουσιαστεί στους μαθητές η προσομοίωση που θα χειριστούν, οι δυνατότητές της και θα τους δείξουμεπως μπορούν να αλλάζουν τις μεταβλητές. Θα τους προτρέψουμε να πειραματιστούν λίγο με αυτήν.Χρησιμοποιώντας τηνπροσομοίωση αυτή,θα ανακαλύψουν τους παράγοντες που επηρεάζουν τη βαρυτική δυναμική ενέργεια. Επίσηςθα χρησιμοποιήσουν φύλλα excel, με τη βοήθεια των οποίων θα διαπιστώσουν την αναλογία μεταξ ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
1:30:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8489
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Φυσική PhysicsΦυσική > Ενέργεια EnergyΕνέργεια > Δυναμική ενέργεια Potential energyΔυναμική ενέργεια
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ