ΣΥΜΜΕΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Σκοπός αυτού του σεναρίου είναι η διαπραγμάτευση της συμμετρίας και συγκεκριμένα η ανάπτυξη των εννοιών της αξονικής και της κεντρικής συμμετρίας και των ιδιοτήτων τους και ο συσχετισμός τους με τους γεωμετρικούς μετασχηματισμούς της ανάκλασης και της στροφής. Στο Δημοτικό, οι μαθητές έχουν δημιουργήσει κάποιες αναπαραστάσεις για την έννοια της συμμετρίας. Έχουν μάθει να αναγνωρίζουν σχήματα με άξονα συμμετρίας και να κατασκευάζουν το συμμετρικό ενός σχήματος ως προς άξονα, χωρίς να έχουν εμβαθύνει στις ιδιότητες της αξονικής συμμετρίας, ενώ δεν έχουν έρθει σε επαφή με την έννοια της κεντρικής συμμετρίας. Σε αυτό το σενάριο, οι μαθητές, μέσω προσχεδιασμένων δραστηριοτήτων και με τη βοήθεια των φύλλων εργασίας, παρατηρούν μοντέλα, κάνουν εικασίες και τις επιβεβαιώνουν ή τις απορρίπτουν ή τις τροποποιούν με τη βοήθεια διαδραστικών ψηφιακών εργαλείων. Αξιοποιείται το περιβάλλον δυναμικής γεωμετρίας με τέσσερις διαφορετικούς τρόπους, με τη βοήθεια των ψηφιακών εργαλείων που προσφέρει η πλατφόρμα. Ως εκπαιδευτικό βίντεο, δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να αξιοποιήσουν την οπτική σκέψη και να προσεγγίσουν τη δομή και τις ιδιότητες της αξονικής και της κεντρικής συμμετρίας. Ως διαδραστικό βίντεο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να κάνουν προβλέψεις για τη συμπεριφορά των συμμετρικών αντικειμένων και να εμβαθύνουν στην εννοιολογική κατανόηση της δομής και των ιδιοτήτων της αξονικής και της κεντρικής συμμετρίας. Ως δομημένη εφαρμογή δυναμικής γεωμετρίας δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές, με μία προσέγγιση φθίνουσας καθοδήγησης, να εμπλακούν ατομικά σε μία διαδικασία πειραματισμού και με τη λογική του “hands on” να ανακαλύψουν το πλέγμα των ιδιοτήτων που αποτελούν τη δομή της συμμετρίας. Τέλος, ως ενσωματωμένο online περιβάλλον δυναμικής γεωμετρίας, δίνει τη δυνατότητα υλοποίησης ενός μικρού project στο πλαίσιο του οποίου παρέχεται η δυνατότητα στους μαθητές να αυτενεργούν εφαρμόζοντας την αποκτηθείσα γνώση σε νέες καταστάσεις, να αναπτύσσουν και να ανταλλάσσουν δη ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8495
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Μαθηματικά MathematicsΜαθηματικά > Γεωμετρία GeometryΓεωμετρία > Συμμετρία SymmetryΣυμμετρία
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: Νικόλαος Τερψιάδης
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: Νικόλαος Τερψιάδης
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Νικόλαος Τερψιάδης
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: Νικόλαος Τερψιάδης
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ