Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς ως εποπτικό υλικό στο πλαίσιο άμεσης διδασκαλίας στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής ή της ελληνικής Μυθολογίας, για να γνωρίσουν οι μικροί μαθητές το Μύθο του Σίσυφου από την Οδύσσεια. Εναλλακτικά το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους μεγαλύτερους μαθητές με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους, ως πηγή αναφοράς στο πλαίσιο διερευνητικής μάθησης, στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής, των Εικαστικών ή σε project στην Ευέλικτη Ζώνη και στις Ερευνητικές Εργασίες στο Γυμνάσιο / Λύκειο, Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να λειτουργήσει ως πηγή για να γνωρίσουν οι μαθητές έναν εκπρόσωπο της σύγχρονης ελληνικής τέχνης, το ζωγράφο Χριστάκη Τάσο, αλλά και για να διερευνήσουν την ελληνική Μυθολογία και το πώς αυτή απεικονίζεται στην τέχνη και την επηρεάζει. Μέσα από τον ασπρόμαυρο Ζωγραφικό Πίνακα οι μαθητές μπορούν να διερευνήσουν την σύγχρονη τεχνοτροπία και το πώς ο καλλιτέχνης απεικονίζει τον Κάτω Κόσμο με έναν σκοτεινό πίνακα. Τέλος το μαθησιακό αντικείμενο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από τους μεγαλύτερους μαθητές με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους, για να οπτικοποιήσουν αφηρημένες έννοιες, όπως: η Ματαιότητα, η τιμωρία στον Κάτω Κόσμο και να έχουν έναυσμα για μια εποικοδομητική συζήτηση.