Μόνο σε Aποθετήρια «Φωτόδεντρο»
Kαι σε Yλικό Xρηστών
Καθαρισμός ενεργών φίλτρων
Κάντε εγγραφή σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω θεματικές περιοχές, θεματικές ενότητες ή έννοιες για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για μεταβολές στα αντικείμενα που έχουν ταξινομηθεί σε αυτές
Πολυμερη και μονομερη
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Δραστηριότητα διερεύνησης με θέμα τη δημιουργία διαφορετικών ειδών πολυμερών μέσα σε ένα δοχείο αντίδρασης πολυμερισμού. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να αξιοποιήσουν οι μαθητές την οπτικοποίηση, προκειμένου να σχηματίσουν ένα ομοπολυμερές και ένα ετεροπολυμερές. Πιο αναλυτικά, μέσω της οπτικοποίησης, δίνεται στους μαθητές η δυνατότητα να πειραματιστούν με διαφορετικά είδη μονομερών και να δημιουργήσουν αλυσίδες πανομοιότυπων ή διαφορετικών μονάδων.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
13 - 16
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
2363.062 (KΒ)
ΑΛΛΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Τοπική εκτέλεση: Βιβλιοθήκη Concord (περιλαμβάνεται στο αρχείο .zip)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10397

ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
The Concord Consortium (The Concord Consortium), ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Χημεία ChemistryΧημεία
> Στοιχεία και χημικές ενώσεις Elements and chemical compoundsΣτοιχεία και χημικές ενώσεις
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > εννοιολογικός

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
εξελληνισμός και προσαρμογή:
Χρυσάνθη Τζιωρτζιώτη
μετάφραση:
Χρυσάνθη Τζιωρτζιώτη, Στέφανος Γιαγτζόγλου
μέλος τεχνικής ομάδας εξελληνισμού και προσαρμογής:
Γιώργος Μπιρμπίλης
επιστημονικός υπεύθυνος εξελληνισμού και προσαρμογής:
Τάσος Μικρόπουλος
κατασκευαστής / δημιουργός ξενόγλωσσης (πρωτότυπης) έκδοσης:
The Concord Consortium
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων:
Τζένη Οικονομίδου
συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων: Τάσος Μικρόπουλος
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης:
ΙΤΥΕ
εκδότης: The Concord Consortium, ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ

ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
Concord projects

Concord projects
φορέας χρηματοδότησης: άλλος
χρηματοδότηση: Ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
διάρκεια: 2017-2018
ανάδοχος (έργου / πράξης): -
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ, -
φορέας χρηματοδότησης: άλλος
χρηματοδότηση: Ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
διάρκεια: 2017-2018
ανάδοχος (έργου / πράξης): -
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ, -
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
Concord projects

Concord projects
φορέας χρηματοδότησης: άλλος
χρηματοδότηση: Ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
πλαίσιο χρηματοδότησης: άλλο
διάρκεια: 2017-2018
ανάδοχος (έργου / πράξης): -
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ, -
φορέας χρηματοδότησης: άλλος
χρηματοδότηση: Ίδιοι πόροι/άλλη πηγή χρηματοδότησης
πλαίσιο χρηματοδότησης: άλλο
διάρκεια: 2017-2018
ανάδοχος (έργου / πράξης): -
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ, -
Δείτε τα σχόλια και τις αξιολογήσεις των χρηστών Απόκρυψη σχολίων και αξιολογήσεων χρηστών

Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
aggregator