Ας παμε στο τσιρκο!
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Εκπαιδευτικό σενάριο με θέμα το τσίρκο. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι να εμπεδώσουν οι μαθητές λεξιλόγιο για το τσίρκο και τις δραστηριότητες που γίνονται εκεί, μέσα από παιχνίδια, τραγούδια και ζωγραφική. Το σενάριο στοχεύει, επίσης, στην παραγωγή προφορικού λόγου και την εξάσκηση των μαθητών στη χρήση του Present Continuous, για να περιγράψουν δραστηριότητες που γίνονται τη στιγμή που μιλάμε. Το σενάριο περιλαμβάνει αναλυτικές οδηγίες προς τους εκπαιδευτικούς, προτάσεις για δραστηριότητες, καθώς και πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο προσφέρεται, προκειμένου να επαναλάβουν οι μαθητές υπάρχουσες γνώσεις και, μέσα από το παιχνίδι, να εξασκηθούν τόσο στην κατανόηση όσο και στην παραγωγή προφορικού λόγου. Ακόμη, μπορεί να αποτελέσει αφόρμηση για συζήτηση, προκειμένου να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές στο θέμα της εκμετάλλευσης των ζώων στο τσίρκο. Το εκπαιδευτικό σενάριο μπορεί, επίσης, να αξιοποιηθεί για διαθεματικές προσεγγίσεις με τα Εικαστικά (χειροτεχνία, ζωγραφική) και τη Θεατρική Αγωγή (υλοποίηση θεατρικού δρώμενου, παντομίμα), καθώς και για να ασκηθούν οι μαθητές στο να ακολουθούν κανόνες.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
6 - 9
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
14331.624 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10667
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός Literature - Art - CultureΛογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός > Γραμματική (σημασία - χρήση - μορφή) Grammar (meaning - usage - form)Γραμματική (σημασία - χρήση - μορφή)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική προσέγγιση > εξάσκηση και πρακτική
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > εννοιολογικός
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
πάροχος περιεχομένου: ΠΕΑΠ
δημιουργός: Βασίλης Χαρτζουλάκης
τεχνική υλοποίηση: Βασίλης Χαρτζουλάκης
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: Βασιλική Μητσικοπούλου
υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού: Βασιλική Μητσικοπούλου
σχεδίαση γραφικών: Γιώργος Πισκοπάνης
μέλος τεχνικής ομάδας: Άρης Παλιούρας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
συγγραφέας μεταδεδομένων: Βασίλης Χαρτζουλάκης
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Τζένη Οικονομίδου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΙΤΥΕ
εκδότης: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ