Φτιαχνοντας μια παρασταση Καραγκιοζη
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Άσκηση και ανοιχτή διαδραστική δραστηριότητα, για την εξοικείωση με το Θέατρο Σκιών / Καραγκιόζης και την ανοιχτή δημιουργία παραστάσεων από τους μαθητές. Κύριους στόχους του μαθησιακού αντικειμένου αποτελούν η αξιοποίηση του θεατρικού είδους του Θεάτρου Σκιών, η άμεση θεατρική παραγωγή και η δημιουργία αισθητικής εμπειρίας. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να αναγνωρίσουν τις εικονιζόμενες φιγούρες του Θεάτρου Σκιών / Καραγκιόζης και να δημιουργήσουν τη δική τους θεατρική παράσταση Καραγκιόζη.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο είναι δυνατόν να αξιοποιηθεί τόσο από τους μαθητές της προσχολικής ηλικίας (με σαφή υποστήριξη από τον εκπαιδευτικό) όσο και από τους μαθητές του Λυκείου (ατομικές / ομαδικές εργασίες, εργασίες project, βιωματικές παραστάσεις). Συγκεκριμένα, το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να λειτουργήσει ως εφαλτήριο για οργάνωση βιωματικής παράστασης και αξιοποίησης του συνόλου των τεχνών. Tο μαθησιακό αντικείμενο δύναται, επίσης, να αξιοποιηθεί, πέραν του πεδίου της Θεατρικής Αγωγής, και στη διδασκαλία γλωσσικών μαθημάτων (Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία), αφού προσφέρει τη δυνατότητα ανάπτυξης σκέψης και λόγου. Τέλος, μπορεί να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο διαθεματικών δράσεων και εφαρμογών σε πολλά γνωστικά αντικείμενα (Εικαστικά, Μουσική, Γλώσσα, Πολιτισμικές δράσεις κ.ά.).


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
4 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
73487.399 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10881
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Θεατρική αγωγή Drama/Theater in Education (DiE/TiE)Θεατρική αγωγή
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική προσέγγιση > εξάσκηση και πρακτική
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
συναισθηματικός > να ανταποκρίνονται και να συμμετέχουν
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
εμπνευστής: Μαρία Σπυροπούλου
συγγραφέας σεναρίου: Μαρία Σπυροπούλου
μέλος ομάδας παιδαγωγικού σχεδιασμού: Μαρία Σπυροπούλου
ειδήμων γνωστικού αντικειμένου: Μαρία Σπυροπούλου
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
υπεύθυνος τεχνικού σχεδιασμού: Αλεξάνδρα Κυρτσώνη
τεχνική υλοποίηση: Αλεξάνδρα Κυρτσώνη
σχεδίαση γραφικών: Αλεξάνδρα Κυρτσώνη, Νικόλας Τζιβελέκης, Γιώργος Πισκοπάνης
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
συγγραφέας μεταδεδομένων: Μαρία Σπυροπούλου
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Τζένη Οικονομίδου
συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΙΤΥΕ
εκδότης: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ