Αναλυση προβληματος
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Διαδραστικό μαθησιακό αντικείμενο με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με τρόπους ανάλυσης και διερεύνησης ενός προβλήματος αλγοριθμικής, η λύση του οποίου βασίζεται σε εμφωλευμένες δομές επιλογής. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να συμπληρώσουν τα κενά στον σκελετό του αλγορίθμου που τους δίνεται, προκειμένου αυτός να λειτουργεί κατά τα αναμενόμενα. Επίσης, παρέχεται η δυνατότητα εκτέλεσης του κώδικα αυτοματα ή βηματικά, ώστε οι μαθητές να ελέγξουν την ορθότητα της απάντησής τους, καθώς και η δυνατότητα αποκάλυψης της ορθής λύσης.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Οι μαθητές καλούνται να μελετήσουν την εκφώνηση του προβλήματος που τους δίνεται και να συμπληρώσουν τα κενά του αλγορίθμου. Προκειμένου να το πετύχουν, οφείλουν, εργαζόμενοι ατομικά ή ομαδικά, να αναλύσουν το πρόβλημα, ώστε να αντιληφθούν όλα τα στάδια της λύσης, καθώς και την αντιστοίχισή τους με τα τμήματα του εμφανιζόμενου αλγορίθμου. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να ελέγξουν την ορθότητα της προσπάθειάς τους, χωρίς (σκόπιμα) να παρέχεται ανατροφοδότηση στην περίπτωση σφάλματος. Αντ' αυτής, το μαθησιακό αντικείμενο επιτρέπει στους μαθητές να εμπλουτίσουν την ανάλυσή τους και να βελτιώσουν τη λύση τους, μέσω μιας διαδικασίας δοκιμής και σφάλματος στην επιλογή τιμών εισόδου. Τα αποτελέσματα της διερευνητικής αυτής διαδικασίας οπτικοποιούνται κάθε φορά κατά την προσομοίωση εκτέλεσης του κώδικα (αυτόματα ή βηματικά). Το μαθησιακό αντικείμενο παρέχει, επίσης, τη δυνατότητα εμφάνισης της ορθής απάντησης, καθώς επίσης και μια συνοπτική ανάλυση της λογικής για την επίλυση του προβλήματος.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
420.592 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/11295
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
17/09/2019
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ Information & Communication Technologies (ICT)Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ > Προγραμματισμός υπολογιστών Computer programmingΠρογραμματισμός υπολογιστών > Ανάλυση και σχεδίαση εφαρμογών Analysis and design of applicationsΑνάλυση και σχεδίαση εφαρμογών
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > διαδικαστικός
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
επιστημονικός υπεύθυνος: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
παιδαγωγικός συντονιστής: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
σύλληψη: Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
δημιουργία: Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
δημιουργία πρωτότυπου έργου: Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
συγγραφή σεναρίου: Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
παιδαγωγικός σχεδιασμός: Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
υπεύθυνος περιεχομένου: Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
υπεύθυνος τεχνικού σχεδιασμού: Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ