Γνωριμια με τους συντελεστες μιας παραστασης (αντιστοιχιση)
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Διαδραστική δραστηριότητα αντιστοίχισης, για την εξοικείωση των μαθητών με βασικές έννοιες της θεατρικής παράστασης. Κύριοι στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η απόκτηση συγκεκριμένων γνώσεων για τους συντελεστές της θεατρικής παράστασης και η δημιουργική ανάπτυξη εκφραστικών και γλωσσικών δεξιοτήτων. Το μαθησιακό αντικείμενο προσφέρει τη δυνατότητα στους μαθητές να γνωρίσουν τους βασικούς συντελεστές της θεατρικής παράστασης και, με την ολοκλήρωση της διαδραστικής δραστηριότητας, να σχηματίσουν ένα σύντομο γλωσσάρι.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Μάλιστα, η δραστηριότητα μπορεί να λειτουργήσει ως αφορμή για περαιτέρω σπουδή αναφορικά με την πράξη και τον πειραματισμό του θεάτρου. Πιο συγκεκριμένα, αφού οι μαθητές εξοικειωθούν με τις βασικές αρμοδιότητες των συντελεστών μιας παράστασης, προτείνεται να προχωρήσουν σε περαιτέρω σπουδή πάνω στην πράξη του θεάτρου και είτε μεμονωμένα ο κάθε συντελεστής είτε στην ολότητά της η πράξη της παράστασης να λειτουργήσει ως αφορμή για βιωματικά και δραματοποιημένα παιχνίδια.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
5 - 17
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
8353.118 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/11307
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
19/09/2019
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Θεατρική αγωγή Drama/Theater in Education (DiE/TiE)Θεατρική αγωγή > Δραστηριότητες ActivitiesΔραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική προσέγγιση > προγραμματισμένη διδασκαλία
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > εννοιολογικός
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
σύλληψη: Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
δημιουργία: Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
συγγραφή σεναρίου: Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
παιδαγωγικός σχεδιασμός: Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
ειδήμων/ονες γνωστικού αντικειμένου: Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού: Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
υπεύθυνος τεχνικού σχεδιασμού: Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
ανάπτυξη / τεχνική υλοποίηση: Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
σχεδίαση γραφικών: Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων: Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ