Δυναμικη αγωγη (κουιζ)
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Σειρά από επτά διαδραστικές δραστηριότητες (σειροθέτησης, αντιστοίχισης, συμπλήρωσης κενών), με θέμα τις ενδείξεις δυναμικής. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η αναγνώριση των συμβόλων της δυναμικής αγωγής και η εμπέδωση του τρόπου αξιοποίησής τους από τους συνθέτες.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί για τη γνωριμία και τη βαθύτερη κατανόηση ενός από τα βασικά στοιχεία της μουσικής θεωρίας, της λεγόμενης «Δυναμικής αγωγής». Οι συμπεριλαμβανόμενες διαδραστικές ασκήσεις προσφέρουν τη δυνατότητα εξάσκησης με τα ίδια τα σύμβολα, καθώς και με τον τρόπο που αυτά αξιοποιούνται στη μουσική πράξη. Με την περάτωση των ασκήσεων, ο εκπαιδευτικός μπορεί να ζητήσει από τους μαθητές να συνθέσουν μια δική τους οκτάμετρη μελωδία, στην οποία να εισαγάγουν ενδείξεις δυναμικής, ανάλογα με το προσωπικό τους αισθητικό κριτήριο και τη συναισθηματική ατμόσφαιρα που θέλουν να δημιουργήσουν. Στη συνέχεια, οι ίδιοι οι μαθητές μπορούν να εκτελέσουν τα έργα τους ή των συμμαθητών τους, είτε σε φυσικά ακουστικά όργανα είτε με τη βοήθεια της φωνής τους, και να κρίνουν το τελικό αποτέλεσμα ως κοινό. Στα Μουσικά Σχολεία θα μπορούσε να γίνει περαιτέρω επέκταση της δραστηριότητας, με διερεύνηση της χρήσης των δυναμικών στις διαφορετικές εποχές της Δυτικοευρωπαϊκής μουσικής παράδοσης και στα διαφορετικά μουσικά είδη / στυλ.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
21928.47 (KΒ)
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
1:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/11319
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Μουσική Music EducationΜουσική > Βασικά στοιχεία της Μουσικής Basic Music concepts/ elementsΒασικά στοιχεία της Μουσικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική προσέγγιση > εξάσκηση και πρακτική
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > βασισμένος σε γεγονότα
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργός: Κυριακή Ζαχαροπούλου
ειδήμων γνωστικού αντικειμένου: Κυριακή Ζαχαροπούλου
τεχνική υλοποίηση: Κυριακή Ζαχαροπούλου
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
επιστημονικός υπεύθυνος: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
συγγραφέας μεταδεδομένων: Κυριακή Ζαχαροπούλου
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Σμαράγδα Χρυσοστόμου, Τζένη Οικονομίδου
συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΙΤΥΕ
εκδότης: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ