Μόνο σε Aποθετήρια «Φωτόδεντρο»
Kαι σε Yλικό Xρηστών
Καθαρισμός ενεργών φίλτρων
Κάντε εγγραφή σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω θεματικές περιοχές, θεματικές ενότητες ή έννοιες για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για μεταβολές στα αντικείμενα που έχουν ταξινομηθεί σε αυτές
Υπολογισμοι mol
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Διαδραστική άσκηση που παρέχει τη δυνατότητα στους μαθητές να συσχετίσουν τα μεγέθη (mol, μάζα, όγκο, αριθμό μορίων, αριθμό ατόμων) μιας καθαρής ουσίας (στοιχείου ή ένωσης) και, κατ' επέκταση, να κάνουν τις απαραίτητες μετατροπές και υπολογισμούς. Πρόκειται για μια εφαρμογή που βασίζεται σε υπολογισμούς με συνδυασμούς που ανανεώνονται κάθε φορά όσον αφορά στα μεγέθη, είτε πρόκειται για την ίδια ουσία είτε για διαφορετική. Σκοπός του μαθησιακού αντικειμένου είναι, με βάση την τιμή του ενός μεγέθους, να υπολογιστούν τα υπόλοιπα που ζητούνται.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό, για να αξιολογήσει τις γνώσεις των μαθητών. Συγκεκριμένα, μέσω της άσκησης, παρέχεται η δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να ελέγξει αν και κατά πόσο οι μαθητές μπορούν να υπολογίσουν και να μετατρέψουν τα mol μιας καθαρής ουσίας (στοιχείου ή ένωσης) με βάση τη μάζα, τον όγκο, τον αριθμό μορίων και τον αριθμό ατόμων, αλλά και να κατανοήσουν τις μεταξύ τους διασυνδέσεις.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
1164.107 (KΒ)
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
0:30:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/3111

ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
2.0

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Χημεία ChemistryΧημεία
> Άτομα και μόρια Atoms and moleculesΆτομα και μόρια
> Mole MoleMole
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική προσέγγιση > εξάσκηση και πρακτική
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > μετα-γνωστικός

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργός:
Νίκος Μπεκιάρης, Γιώργος Πισκοπάνης
τεχνική υλοποίηση:
Νίκος Μπεκιάρης, Γιώργος Πισκοπάνης
παιδαγωγική επικύρωση αντικειμένου:
Λίτσα Παυλάτου
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης:
Λίτσα Παυλάτου, Τάσος Μικρόπουλος
επικαιροποίηση / προσαρμογή:
Γιώργος Πισκοπάνης
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου:
Δρ. Ελίνα Μεγάλου, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
συγγραφέας μεταδεδομένων:
Νίκος Μπεκιάρης, Γιώργος Κορακάκης
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Λίτσα Παυλάτου, Γιώργος Κορακάκης, Τζένη Οικονομίδου, Τάσος Μικρόπουλος
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης:
ΙΤΥΕ
εκδότης: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ

ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 2021-2022

ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 2021-2022
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
διάρκεια: 2021-2022
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ, -
υποέργο:
Υποέργο 9: «Αποθετήρια και Εθνικός Συσσωρευτής Φωτόδεντρο, Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία, Πλατφόρμα moocs, Ανοιχτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι: Συντήρηση, ενημέρωση και υποστήριξη της λειτουργίας τους»
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
διάρκεια: 2021-2022
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ, -

Υποέργο 9: «Αποθετήρια και Εθνικός Συσσωρευτής Φωτόδεντρο, Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία, Πλατφόρμα moocs, Ανοιχτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι: Συντήρηση, ενημέρωση και υποστήριξη της λειτουργίας τους»
ανάδοχος υποέργου: ΙΤΥΕ
ανάδοχος υποέργου: ΙΤΥΕ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 2021-2022

ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 2021-2022
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΠΔΕ
διάρκεια: 2021-2022
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ, -
υποέργο:
Υποέργο 9: «Αποθετήρια και Εθνικός Συσσωρευτής Φωτόδεντρο, Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία, Πλατφόρμα moocs, Ανοιχτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι: Συντήρηση, ενημέρωση και υποστήριξη της λειτουργίας τους»
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΠΔΕ
διάρκεια: 2021-2022
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ, -

Υποέργο 9: «Αποθετήρια και Εθνικός Συσσωρευτής Φωτόδεντρο, Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία, Πλατφόρμα moocs, Ανοιχτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι: Συντήρηση, ενημέρωση και υποστήριξη της λειτουργίας τους»
ανάδοχος υποέργου: ΙΤΥΕ
ανάδοχος υποέργου: ΙΤΥΕ
Δείτε τα σχόλια και τις αξιολογήσεις των χρηστών Απόκρυψη σχολίων και αξιολογήσεων χρηστών

Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
aggregator