Οι μαθητές διερευνούν τα δομικά στοιχεία ενός παραθύρου σε ένα λειτουργικό σύστημα και, τη λειτουργία και θέση που έχουν τα στοιχεία αυτά μέσα στο παράθυρο, καθώς και τις ομοιότητες και διαφορές μεταξύ των διαφόρων λειτουργικών συστημάτων. Η εφαρμογή επιτρέπει στους μαθητές να ξεκλειδώσουν τα στοιχεία των παραθύρων και να αλλάξουν τη θέση τους, δημιουργώντας τα δικά τους παράθυρα. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης και στη συνέχεια τους καλεί να αναγνωρίσουν τα στοιχεία του παραθύρου σε πραγματικό περιβάλλον λειτουργικού συστήματος.