Μόνο σε Aποθετήρια «Φωτόδεντρο»
Kαι σε Yλικό Xρηστών
Καθαρισμός ενεργών φίλτρων
Κάντε εγγραφή σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω θεματικές περιοχές, θεματικές ενότητες ή έννοιες για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για μεταβολές στα αντικείμενα που έχουν ταξινομηθεί σε αυτές
Καιρος, κλιμα και περιβαλλοντικα προβληματα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Εκπαιδευτικό σενάριο για τον καιρό και το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να κατανοήσουν οι μαθητές με ποιον τρόπο η ανθρώπινη δραστηριότητα επηρεάζει το περιβάλλον και συνακόλουθα τις κλιματικές συνθήκες. Το σενάριο στοχεύει, επίσης, στο να γνωρίσουν οι μαθητές τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν σε άλλες περιοχές και τις συγκρίνουν με αυτές του τόπου τους. Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει οδηγίες παιδαγωγικής αξιοποίησης για τον εκπαιδευτικό, οδηγίες χρήσης του λογισμικού και φύλλα εργασίας για τους μαθητές. Περιλαμβάνονται, επίσης, ένας χάρτης με χρονολογίες - σταθμούς, που παρουσιάζει τη συρρίκνωση του τροπικού δάσους του Αμαζονίου, καθώς και μία παρουσίαση με γραφικά για τους παράγοντες που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Ο εκπαιδευτικός μπορεί να αναθέσει στους μαθητές του ατομικές και ομαδικές δραστηριότητες, αξιοποιώντας τα φύλλα εργασίας, το ψηφιακό υλικό, καθώς και τις μεθόδους της παρατήρησης και της συζήτησης. Η διδασκαλία της ενότητας προτείνεται να ολοκληρωθεί σε δύο διδακτικές ώρες. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διδακτική αξιοποίηση του μαθησιακού αντικειμένου, τους διδακτικούς του στόχους, καθώς και ενδεικτική βιβλιογραφία περιλαμβάνονται στον Συμβουλευτικό Οδηγό για τον εκπαιδευτικό.
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/usersIcon.png)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/techIcon.png)
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
8067.464 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/6828
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/infoIcon.png)
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ), ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
31/12/2008
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/taxonIcon.png)
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Γεωγραφία - Γεωλογία Geography - GeologyΓεωγραφία - Γεωλογία
> Ανθρωπογενές περιβάλλον Man-made environmentΑνθρωπογενές περιβάλλον
> Ανάπτυξη DevelopmentΑνάπτυξη
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/contributeIcon.png)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης:
Κατερίνα Κλωνάρη
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου:
Χριστίνα Σολομωνίδου
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου:
ΙΤΥΕ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων:
Κατερίνα Κλωνάρη, Τζένη Οικονομίδου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης:
ΙΤΥΕ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/fundingIcon.png)
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/other/plus.png)
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
διάρκεια: 2003-2008
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
δράση:
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
διάρκεια: 2003-2008
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/other/plus.png)
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
επιστημονική και διοικητική εποπτεία της δράσης (υπεύθυνος / συντονιστής δράσης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
υποέργο:
ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ Β΄
επιστημονική και διοικητική εποπτεία της δράσης (υπεύθυνος / συντονιστής δράσης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/other/plus.png)
ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ Β΄
ανάδοχος υποέργου: Ένωση Φυσικών Προσώπων
ανάδοχος υποέργου: Ένωση Φυσικών Προσώπων
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/other/plus.png)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
διάρκεια: 2010-2015
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
διάρκεια: 2010-2015
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
Δείτε τα σχόλια και τις αξιολογήσεις των χρηστών Απόκρυψη σχολίων και αξιολογήσεων χρηστών
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/commentsIcon.png)
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
![](/aggregator/sites/all/themes/photodentro_bootstrap/misc/img/loMetadata/rateIcon.png)
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
aggregator