Πειραματιζομαι με το ραβδογραμμα - Συχνοτητα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Στη δραστηριότητα αυτή οι μαθητές δουλεύουν στα πλαίσια του μικρόκοσμου ΄Ραβδόγραμμα’. Καλούνται να χειριστούν κιναισθητικά μέσω μεταβολέων τις τιμές των δεδομένων και παράλληλα να παρατηρήσουν τις μεταβολές στο ραβδόγραμμα που σχηματίζεται στην οθόνη του υπολογιστή. Στη συνέχεια, κατασκευάζουν ραβδογράμματα με βάση δεδομένα που συλλέγουν οι ίδιοι και προσπαθούν να ερμηνεύσουν τα αποτελέσματα της επεξεργασίας των δεομένων τους. Παράλληλα, καλούνται να χρησιμοποιήσουν τον υπολογιστή, για να ελέγξουν την επεξεργασία δεδομένων που έχουν αρχικά πραγματοποιήσει με χαρτί και μολύβι. Έτσι οι μαθητές εισάγονται σε βασικές έννοιες της επεξεργασίας δεδομένων μέσα από τον πειραματισμό και τη χρήση πολλαπλών συμβατικών και ψηφιακών αναπαραστάσεων.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο συνδέεται στενά με το μαθησιακό αντικείμενο με τίτλο ‘Πειραματίζομαι με το ραβδόγραμμα: Μέσος όρος’.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 12
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
3276.275 (KΒ)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Αν δεν υπάρχει εγκαταστημένο το MicroWorlds Pro, οι μικρόκοσμοι μπορούν να τρέξουν σε Internet Explorer χρησιμοποιώντας τα αντίστοιχα αρχεία τύπου.html. Για να τρέξουν αυτά τα αρχεία πρέπει να εγκατασταθεί το mwplugin.exe, το οποίο περιλαμβάνεται στο εκπαιδευτικό πακέτο 'Μετρώ - Υπολογίζω-Εκτιμώ Α'.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/7054
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ), ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
31/12/2008
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Μαθηματικά MathematicsΜαθηματικά > Στατιστική - Πιθανότητες Statistics & ProbabilityΣτατιστική - Πιθανότητες > Γραφική Αναπαράσταση δεδομένων Graphical representation of dataΓραφική Αναπαράσταση δεδομένων
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > εννοιολογικός
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού: Νίκος Δαπόντες
εκπαιδευτική / παιδαγωγική ομάδα: Νίκος Δαπόντες, Μαρία Τσαλικίδου, Πέτρος Προβελέγγιος, Νίκος Τζιμόπουλος, Γιάννης Κωτσάνης
τεχνική ομάδα: Νίκος Τζιμόπουλος, Γιάννης Κωτσάνης, Κυριάκος Μαυρίδης
επιμέλεια περιεχομένου: Νίκος Τζιμόπουλος
σχεδίαση γραφικών: Μάκης Κωνσταντελάκης
σύμβουλος παρακολούθησης σε παιδαγωγικά θέματα: Κώστας Διαμαντής, Βασίλης Τσίτσος
υπεύθυνος παρακολούθησης καλής εκτέλεσης έργου εκ μέρους της Αναθέτουσας Αρχής: Ελίνα Μεγάλου
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νίκος Δαπόντες, Αζόλιμνος Σύρος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΙΤΥΕ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: Μαρία Λάτση
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Μαρία Λάτση, Τζένη Οικονομίδου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
δράση:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ