Γραφιστικη:Τα συμβολα στην καθημερινη ζωη (σχεδιο εργασιας)
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο περιέχει, σε μορφή υπερσυνδέσεων, φύλλα εργασίας οργανωμένα σε ένα σχέδιο μαθήματος με θέμα τα σύμβολα. Σκοπός είναι μέσα από τις δραστηριότητες (Τα σύμβολα γύρω μας,ας φτιάξουμε τα δικά μας σύμβολα,οι περιπέτειες της λέξης που δεν ήθελε να γίνει σύμβολο,τα σύμβολα σε άλλες χώρες) να γνωρίσουν οι μαθητές τα διάφορα σύμβολα και τη χρησιμότητά τους στην καθημερινή ζωή. Επιδιώκεται οι μαθητές να αναζητήσουν τα σύμβολα που χρησιμοποιούνται στην καθημερινή ζωή,να ταυτίσουν το κάθε σύμβολο με το περιεχόμενό του,να κωδικοποιούν λέξεις χρησιμοποιώντας σύμβολα της επιλογής τους,να συνθέτουν την εργασία τους προκειμένου να δημιουργήσουν έναν οδηγό.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί σε δραστηριότητες διερεύνησης στοιχείων γραφιστικής (σήμα, σύμβολο, λογότυπο).Ο εκπαιδευτικός με αφορμή το εξεταζόμενο θέμα καθοδηγεί τους μαθητές να συνεργαστούν και να επιλέξουν την ιεράρχηση και την σύνθεση των κατάλληλων στοιχείων στο έργο τους ώστε να εξοικειωθούν με τη διαδικασία σχεδιασμού μιας ιδέας. Το έργο που πραγματοποιείται στο σχέδιο εργασίας αξιολογείται ως προς το αποτέλεσμα,τις στάσεις και τις απόψεις,τη συνεργασία και τη συμμετοχή,τον τρόπο δράσης των μαθητών.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
6 - 12
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
647.178 (KΒ)
ΑΛΛΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Επεξεργαστή Κειμένου
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/8044
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρo LOR
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Εικαστικά > Design and Color
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > συνεργατική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργός: Γιώργος Καρυπίδης, Στέλλα Πισσία, Γιώργος Σιγανός
υπεύθυνος περιεχομένου: Δημήτρης Σεβαστάκης, Ελισάβετ Γεωργίου, Δέδος Ζήκος
επιστημονικός υπεύθυνος: Γιώργος Σιγάλας
μέλος τεχνικής ομάδας: Αδάμ Αγγελής, Κοσμάς Ηλιάδης, Κώστας Παγώνης
τεχνική υλοποίηση: Αθανάσιος Πέτσος
επικαιροποίηση / προσαρμογή: Ανδρέας Κωστόπουλος
παιδαγωγικός συντονιστής: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Γιώργος Τύπας, Γιώργος Οικονόμου
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΙΕΠ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
συγγραφέας μεταδεδομένων: Ανδρέας Κωστόπουλος
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΙΕΠ
εκδότης: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
 
 
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ