Μόνο σε Aποθετήρια «Φωτόδεντρο»
Kαι σε Yλικό Xρηστών
Καθαρισμός ενεργών φίλτρων
Κάντε εγγραφή σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω θεματικές περιοχές, θεματικές ενότητες ή έννοιες για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για μεταβολές στα αντικείμενα που έχουν ταξινομηθεί σε αυτές
Η γλυπτικη στην εποχη της Αναγεννησης
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Δραστηριότητα διερεύνησης με θέμα τη γλυπτική κατά την περίοδο της Αναγέννησης. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να εντοπιστούν τα νέα στοιχεία στην αναγεννησιακή γλυπτική όχι μόνο θεωρητικά, αλλά μέσα από τα έργα των Φλωρεντινών καλλιτεχνών, με βάση τα χαρακτηριστικά τους. Παράλληλα, επιδιώκεται να αντιληφθούν οι μαθητές τον ρόλο των Μεδίκων, αλλά και των πλούσιων αστών της Φλωρεντίας, στην ανάπτυξη των τεχνών. Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει δραστηριότητες βασισμένες σε φύλλο εργασίας, βιογραφικά στοιχεία καλλιτεχνών και τεχνοτροπικά χαρακτηριστικά. Ακόμη, περιλαμβάνονται ιστορικές πληροφορίες για τις ιταλικές πόλεις-κράτη του 15ου αιώνα και ιδιαίτερα για τη Φλωρεντία. Στη συλλογή εικόνων περιλαμβάνονται έργα γλυπτικής επιλεγμένων καλλιτεχνών, όπως ο Donatello (Ντονατέλο), ο Andrea del Verrocchio (Αντρέα ντελ Βερρόκιο) και ο Michelangelo (Μιχαήλ Άγγελος), καθώς και σύντομα κείμενα με αναλύσεις και περιγραφές των έργων τους.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί για τη διερεύνηση της αναγεννησιακής τέχνης στη Φλωρεντία, μέσα από έργα γλυπτικής. Οι μαθητές, χωρισμένοι σε ομάδες, προτείνεται να διαβάσουν το εισαγωγικό πλαίσιο του φύλλου εργασίας. Ο εκπαιδευτικός επισημαίνει τους τρόπους με τους οποίους αποδίδουν το θέμα τους επιλεγμένοι γλύπτες. Καθοδηγεί τους μαθητές να μελετήσουν τις αναλύσεις των έργων και τα κείμενα για τους καλλιτέχνες, ώστε να μπορέσουν να διαπιστώσουν τα βασικά χαρακτηριστικά τους. Με οδηγό το φύλλο εργασίας, οι μαθητές ενθαρρύνονται να εξερευνήσουν τα νέα στοιχεία στη γλυπτική και να προσδιορίσουν τις επιδράσεις από την αρχαία ελληνική και ρωμαϊκή τέχνη.
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
2029.239 (KΒ)
ΑΛΛΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Open Office: Επεξεργαστής κειμένου (Writer) ή Microsoft Office: Επεξεργαστής κειμένου (Word)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/8792
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΟΔΥΣΣΕΙΑ/ΕΛΠΗΝΩΡ), ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.5
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
31/12/2001
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Εικαστικά Visual Arts EducationΕικαστικά
> Γλυπτική SculptureΓλυπτική
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
υπεύθυνος παρακολούθησης καλής εκτέλεσης έργου εκ μέρους της Αναθέτουσας Αρχής:
Αναστασία Γαρμπή
επιστημονικός υπεύθυνος:
Μαρία Κοτζάμπαση
τεχνικός υπεύθυνος:
Ειρήνη Αθανασίου, Αναστασία Γαρμπή
σχεδίαση γραφικών:
Μαρία Χατζημιχαηλίδου, Γιάννης Στύλος
συγγραφή / προσαρμογή συνοδευτικού υλικού:
Ειρήνη Αθανασίου
ανάπτυξη / τεχνική υλοποίηση:
Αθανάσιος Πέτσος
επικαιροποίηση / προσαρμογή:
Ανδρέας Κωστόπουλος, Γιώργος Πισκοπάνης
επικύρωση αντικειμένου:
Ανδρέας Κωστόπουλος
παιδαγωγικός συντονιστής:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου:
Αναστασία Γαρμπή
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου:
ΙΤΥΕ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα:
Ανδρέας Κωστόπουλος
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Τζένη Οικονομίδου
συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης:
ΙΤΥΕ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
διάρκεια: 2017-2022
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
δράση:
ΕΛΠΗΝΩΡ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
διάρκεια: 2017-2022
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
ΕΛΠΗΝΩΡ
επιστημονική και διοικητική εποπτεία της δράσης (υπεύθυνος / συντονιστής δράσης): Μαρία Σκιαδέλλη
υποέργο:
ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
επιστημονική και διοικητική εποπτεία της δράσης (υπεύθυνος / συντονιστής δράσης): Μαρία Σκιαδέλλη
ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ανάδοχος υποέργου: Exodus
ανάδοχος υποέργου: Exodus
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΠΔΕ
διάρκεια: 2017-2022
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΠΔΕ
διάρκεια: 2017-2022
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
Δείτε τα σχόλια και τις αξιολογήσεις των χρηστών Απόκρυψη σχολίων και αξιολογήσεων χρηστών
ΣΧΟΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ/ΜΑΘΗΤΩΝ
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
aggregator