Κάντε εγγραφή σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω θεματικές περιοχές, θεματικές ενότητες ή έννοιες για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για μεταβολές στα αντικείμενα που έχουν ταξινομηθεί σε αυτές
Δυναμική οπτική αναπαράσταση της λογικής πράξης ΚΑΙ (AND) με το παράδειγμα του ηλεκτρικού κυκλώματος. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να κατανοήσουν οι μαθητές την έννοια της λογικής σύζευξης.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Οι μαθητές διερευνούν το μαθησιακό αντικείμενο και προσεγγίζουν την έννοια της λογικής σύζευξης. Ο εκπαιδευτικός καθοδηγεί και υποστηρίζει τους μαθητές, δημιουργώντας συνθήκες διερευνητικής μάθησης και παρουσιάζοντας τον πίνακα αλήθειας του τελεστή.
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ Information & Communication Technologies (ICT)Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ
> Υλικό MaterialΥλικό
> Αρχιτεκτονική υπολογιστών Computer architectureΑρχιτεκτονική υπολογιστών
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > βασισμένος σε γεγονότα
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία:
Άννα Σαριδάκη [ΙΤΥΕ]
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
επικαιροποίηση / προσαρμογή:
Αθανάσιος Πέτσος [ΙΤΥΕ]
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
1
2
3
4
5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
1
2
3
4
5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
1
2
3
4
5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
aggregator
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα