Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα διδασκόμενα στο δημοτικό σχολείο ξενόγλωσσα μαθήματα (Γερμανικά, Γαλλικά) πάνω σε μια κοινή θεματική ενότητα. Με τον τρόπο αυτό, σε εθνικό πλαίσιο, θα μπορούσε η πρακτική αυτή να αποτελέσει αφορμή διαθεματικής προσέγγισης. Διαφορετικό πλαίσιο εφαρμογής θα ήταν πιθανώς η οργάνωση παρόμοιων δραστηριοτήτων στην Ευρωπαϊκή Ημέρα γλωσσών.
Θα μπορούσε να υπάρξει εκπαιδευτική συνεργασία με τον εκπαιδευτικό πληροφορικής με στόχο τον πληρέστερο ψηφιακό γραμματισμό των μαθητών και την μέγιστη αυτονομία στην διαχείριση των ψηφιακών εργαλείων. Ακόμη θα μπορούσε να υπάρξει συνεργασία και με τον εκπαιδευτικό εικαστικών, ο οποίος θα μπορούσε να βοηθήσει την εικονογράφηση του λεξικού εκ μέρους των μαθητών.