H Aξιοποιηση του Παραμυθιου, ως Πλαισιο Αναπτυξης Δραστηριοτητων STE(A)M στην Προσχολικη Ηλικια
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η παρούσα εργασία αναφέρεται στο project «STEM Tale and BeeΒot Challenge for Little Learners», το οποίο δημιουργήθηκε, στα πλαίσια της δράσης eTwinning για STEM έργα και αφορά στην Προσχολική Αγωγή. Με κεντρικό άξονα το γνωστό παραμύθι «Τα τρία Γουρουνάκια», που λειτούργησε ως πλαίσιο δράσης και ενεργοποίησης της φαντασίας και τη χρήση μιας ρομποτικής συσκευής BeeBot, ως ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την ανάπτυξη γνωστικών δομών από τα παιδιά, τα οποία συνεργάζονται και εμπλέκονται σε δραστηριότητες εισαγωγής στην Εκπαιδευτική Ρομποτική προσεγγίζοντας με απτό τρόπο βασικές έννοιες των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών, της Μηχανικής, της Τέχνης και της Γλώσσας με σκοπό την ανάπτυξη των προσωπικών δεξιοτήτων κάθε παιδιού μέσα σε ένα ευνοϊκό περιβάλλον μάθησης.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Στα νέα Προγράμματα Σπουδών του Νηπιαγωγείου η Λογοτεχνία κατέχει σημαντική θέση στο πρόγραμμα Σπουδών της Γλώσσας , τόσο στην Προφορική Επικοινωνία όσο και στην Ανάγνωση και τη Γραφή, όπου ο ρόλος της είναι ουσιαστικός ενώ δίνονται ευκαιρίες στα παιδιά να αναπτύξουν ικανότητες όπως να διηγούνται, να αφηγούνται, να δημιουργούν και να συνθέτουν κείμενα προσφέροντας μια διαθεματική προσέγγιση της γνώσης. Οι μαθησιακές περιοχές των Φυσικών Επιστημών, του Περιβάλλοντος και της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη αλλά και των Τεχνών προσφέρουν επίσης ευκαιρίες μέσα από κατάλληλες δραστηριότητες για την προώθηση του διαλόγου και την επεξεργασία λογοτεχνικών κειμένων. Στην Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη και το Περιβάλλον, ο εκπαιδευτικός μέσα από τη διήγηση ιστοριών, μύθων, θρύλων, βιογραφιών, παραμυθιών, ασκεί τα παιδιά στην κατανόηση ιστορικών γεγονότων, προβλημάτων και διλημμάτων ανθρώπων από διαφορετικές εποχές. Τα παιδιά ταυτίζονται με τους ήρωες, συμφωνούν ή διαφωνούν με τις επιλογές τους, κάνουν υποθέσεις, τροποποιούν την εξέλιξη μιας ιστορίας


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
4 - 7
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/pdf
ΜΕΓΕΘΟΣ
6857.56 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/1068
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Προσχολική Εκπαίδευση Pre-school educationΠροσχολική Εκπαίδευση
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΠΕΖΑΡΟΥ ΠΗΝΕΛΟΠΗ, ΠΑΡΤΑΛΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΜΑΣΤΟΡΗ ΜΕΡΟΠΗ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΜΑΣΤΟΡΗ ΜΕΡΟΠΗ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ