Είναι γνωστό ότι στο τέλος κάθε περιβαλλοντικού προγράμματος γίνεται διάχυση των αποτελεσμάτων στη σχολική και τοπική κοινότητα και αξιολόγησή του. Ένας τρόπος για κάτι τέτοιο θα μπορούσε να είναι μια θεατρική παράσταση, ένα δρώμενο, μια δραματοποίηση ή μια μουσική προσέγγισή του, γεγονός που το θα το καθιστούσε εύληπτο και ελκυστικό. Στη μακροχρόνια ενασχόλησή μου με την Εκπαίδευση για την Αειφορία και για τις προαναφερθείσες ανάγκες του εκάστοτε προγράμματός, έγραψα κάποια κείμενα, πρόσφορα για δραματοποίηση από παιδιά δημοτικού και τραγούδια, υλικό το οποίο συγκέντρωσα και παρουσιάζω στο συγκεκριμένο βιβλίο. Έμμετρα και πεζά που χαρακτηρίζονται από ευελιξία ως προς τον τρόπο παρουσίασής τους και τον αριθμό των συμμετεχόντων κάθε φορά. Είναι κείμενα δηλαδή που μπορούν να δραματοποιηθούν από ένα ή δύο σχολικά τμήματα. Συνοδεύονται επίσης από απλές σκηνοθετικές οδηγίες και ιδέες για την καλύτερη παρουσίασή τους, που προέκυψαν από το γεγονός ότι όλα έχουν χρησιμοποιηθεί σε σχολικές μου παραστάσεις. Στο τέλος επίσης του βιβλίου υπάρχουν ενδεικτικές φωτογραφίες με ιδέες για στολές απλές, πρακτικές και φυσικά κατασκευασμένες από οικολογικά υλικά και ελάχιστο κόστος. Ελπίζω το υλικό αυτό να φανεί χρήσιμο σε κάθε εκπαιδευτικό που εκπονεί προγράμματα για την αειφορία και να αποτελέσει κίνητρο και για άλλους να εμπλακούν σε αυτό. Ελπίζω ακόμα να αποτελέσει ευχάριστο μέσο εκπαίδευσης των παιδιών πάνω σε ένα τόσο ευαίσθητο ζήτημα όσο το περιβάλλον και η προστασία του. Και μια συμβουλή: Αφήστε τα παιδιά να αυτενεργήσουν. Δε φαντάζεστε πόσο ευχάριστα θα σας εκπλήξουν… Λοιπόν τι λέτε; « Παίζουμε για το περιβάλλον;»