Question set από το e-me content. Οι μαθητές υποβοηθούνται, ώστε να προσανατολίζονται και να κινούνται σε τετραγωνισμένο πλαίσιο. Με άλλα λόγια, επιδιώκεται η άσκηση της ικανότητάς τους να εντοπίζουν και να βρίσκουν τις θέσεις των τετραγώνων και των κόμβων του τετραγωνισμένου πλαισίου με βάση την οριζόντια και κάθετη διάσταση. Οι μαθητές καλούνται να ακολουθήσουν συγκεκριμένη διαδρομή από συγκεκριμένη αφετηρία προς συγκεκριμένα τέρματα, όπου υπάρχουν γνωστά αντικείμενα της καθημερινότητας. Δίνονται δύο sets οδηγιών διαδρομής και δύο τερματικά αντικείμενα. Το ένα set οδηγιών διαδρομής -από τα δύο που δηλώνονται ρητά-ενδέχεται να μην οδηγεί σε κάποιο τερματικό αντικείμενο.Με drag and drop συνδέουν τις οδηγίες διαδρομής με τα τερματικά αντικείμενα, όπου αυτά υπάρχουν.