Διδασκαλια πολης κρατους και β αποικισμου κατα την αρχαϊκη εποχη
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Οι μαθητές καλούνται να: • Ανακαλύψουν τον τρόπο σχηματισμού των πόλεων κρατών- τα συστατικά τους στοιχεία • Κατανοήσουν τον ρόλο των μητροπόλεων και των αποικιών • Συμπεράνουν γιατί επέλεξαν οι μητροπόλεις να ιδρύσουν αποικίες στα συγκεκριμένα μέρη • Διαπιστώσουν τους διαφορετικούς τρόπους που οι πόλεις κράτη επέλεξαν να αντιμετωπίσουν την οικονομική κρίση • Ταξιδέψουν στους αρχαιολογικούς χώρους εκείνων των χρόνων και να έρθουν σε επαφή με τον πολιτισμό εκείνων των χρόνων • Αναπτύξουν την οπτική χωρική σκέψη μέσω πολλαπλών αναπαραστάσεων που προσφέρει η χρήση των ψηφιακών χαρτών • Αναπτύξουν ιστορικό, κριτικό, οπτικό, ψηφιακό και χαρτογραφικό γραμματισμό. • Διερευνήσουν τη διασπορά θέσεων κατά τις διάφορες ιστορικές περιόδους και να εξάγουν συμπεράσματα για την οικονομική και πολιτική ζωή των περιόδων.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Παιδαγωγικοί στόχοι: Οι μαθητές καλούνται: • Να εξασκηθούν στην ομαδοσυνεργατική, στην ανταλλαγή απόψεων και γνώσεων μέσω εποικοδομητικού διαλόγου. • Να καλλιεργούν την αναλυτική και την συνθετική ικανότητα και να προβαίνουν σε δημιουργική εφαρμογή των γνώσεών τους. • Να αναπτύξουν μέσω της βιωματικής μάθησης δεξιότητες, όπως η αυτενέργεια, η πρωτοβουλία, η δημιουργικότητα. Τεχνοπρογραμματισμός Για τη διδασκαλία της Ιστορίας με βάση τις Τ.Π.Ε., στη σχετική βιβλιογραφία που συνεχώς εμπλουτίζεται, τονίζεται η ανάγκη να αξιοποιούνται στη διδακτική πράξη οι δυνατότητες που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες: πολλαπλή αναπαράσταση της πληροφορίας, δημιουργία περιβάλλοντος διερευνητικού, ομαδοσυνεργατικού κ.ά. Κι αυτό γιατί οι νέες τεχνολογίες δίνουν τη δυνατότητα στους μαθητές: • Να εξοικειωθούν με το ενεργητικό μοντέλο μάθησης και να αποκτήσουν δεξιότητες συνεργατικής μάθησης. • Να προσεγγίσουν τις ΤΠΕ ως εργαλεία και πηγές μάθησης, • Να διευκολύνουν τους εκπαιδευτικούς στην καλύτερη διεξαγωγή του μαθήματος, θέτοντας στη διάθεσή τους πλούσιο και πρωτότυπο εποπτικό υλικό που συμπληρώνει το υλικό των σχολικών εγχειριδίων.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 16
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
ΜΕΓΕΘΟΣ
156.959 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/1932
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Ιστορία HistoryΙστορία > Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.) > Θεσμοί, πολιτική οργάνωση Institutions, political organizationΘεσμοί, πολιτική οργάνωση
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
σύλληψη: Αναστασία Λιθοξοΐδου
δημιουργία: Αναστασία Λιθοξοΐδου
δημιουργία πρωτότυπου έργου: Αναστασία Λιθοξοΐδου
συγγραφή σεναρίου: Αναστασία Λιθοξοΐδου
υπεύθυνος περιεχομένου: Αναστασία Λιθοξοΐδου
επιμέλεια περιεχομένου: Αναστασία Λιθοξοΐδου
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: Αναστασία Λιθοξοΐδου
εμπλουτισμός μεταδεδομένων: Αναστασία Λιθοξοΐδου
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Αναστασία Λιθοξοΐδου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΛΙΘΟΞΟΪΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΛΙΘΟΞΟΪΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ