Petit déjeuner à la française
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Δημιουργία μιας «κάψουλας» κατά τα πρότυπα της ανεστραμμένης τάξης, για να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές στο θέμα, να προκληθεί το ενδιαφέρον τους και να δημιουργηθούν κίνητρα μάθησης .

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Ανάθεση στους μαθητές μέσω της ανάρτησης στον τοίχο της κυψέλης μιας σειράς δραστηριοτήτων που δημιουργήθηκαν με το εργαλείο «column» του e-me content. Με το εργαλείο αυτό οργανώνονται οι δραστηριότητες σε διάταξη στήλης, ομαδοποιούνται και δημιουργείται μία συνεκτική μαθησιακή ακολουθία, κάτι σαν ηλεκτρονικό φύλλο εργασίας. -Το «φύλλο εργασίας» (column) περιλαμβάνει: Α. μία δραστηριότητα που δημιουργήθηκε με το εργαλείο «Mark the Words» Η δραστηριότητα έχει δημιουργηθεί έτσι, ώστε να εισάγει τον μαθητή ομαλά στη θεματική ενότητα που θα διδαχθεί να τον παρακινήσει και να τον παροτρύνει χωρίς να τον κουράζει. Το υλικό είναι «ελαφρύ» και τον βοηθά να χτίσει στρατηγικές παρατήρησης μέσω των οποίων θα φτάσει στο σημαινόμενο. Β. Μία δραστηριότητα που δημιουργήθηκε με το εργαλείο «Dialog Cards» και η οποία στοχεύει στην απομνημόνευση του λεξιλογίου. Από παιδαγωγικής άποψης παρουσιάζει πολλά πλεονεκτήματα: επιτρέπει την αυτόνομη μάθηση και την αυτοαξιολόγηση, προσφέρει άμεση ανατροφοδότηση και διεγείρει το ενδιαφέρον του μαθητή. Γ. Μία δραστηριότητα με το ψηφιακό εργαλείο interactive video του e-me content, το οποίο ενσωματώνει ένα γλωσσικά και θεματικά αξιοποιήσιμο βίντεο από το διαδίκτυο (youtube) σχετικό με το πρωινό. Πρόκειται για μια δραστηριότητα κατανόησης του περιεχομένου του video, η οποία περιλαμβάνει ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, σωστού λάθους και συμπλήρωσης κενών, διατυπωμένες με απλό τρόπο και σχεδιασμένες έτσι, ώστε να μπορέσουν να απαντήσουν όλοι οι μαθητές, ακόμη και αυτοί που δεν έχουν ακόμη αναπτύξει ικανοποιητικά τις απαιτούμενες δεξιότητες. Αυτό επιτυγχάνεται με την επιλογή του συγκεκριμένου πολυτροπικού κειμένου (βίντεο) το οποίο οι μαθητές θα μπορέσουν να κατανοήσουν εστιάζοντας στα κυριότερα σημεία/πληροφορίες αποκωδικοποιώντας επιλεκτικά τις λέξεις/έννοιες κλειδιά και αξιοποιώντας τα παραγλωσσικά και εξωγλωσσικά στοιχεία του κειμένου.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
10 - 12
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/h5p
ΜΕΓΕΘΟΣ
4899.354 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/1958
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Γαλλικά FrenchΓαλλικά > Γλωσσικές επικοινωνιακές ικανότητες Communicative language competenceΓλωσσικές επικοινωνιακές ικανότητες > Ορθή χρήση γλώσσας Proper use of languageΟρθή χρήση γλώσσας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΜΑΓΔΑΛΙΝΗ ΤΟΠΑΛΙΔΟΥ
πάροχος περιεχομένου: MARY GLASGOW
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΤΟΠΑΛΙΔΟΥ ΜΑΓΔΑΛΙΝΗ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΤΟΠΑΛΙΔΟΥ ΜΑΓΔΑΛΙΝΗ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ