Πολη-Κρατος
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το εκπαιδευτικό παιχνίδι αφορά στην ανασύνθεση μιας πόλης– κράτους της αρχαϊκής εποχής. Οι μαθητές έχοντας το θεωρητικό υπόβαθρο από το σχολικό εγχειρίδιο καλούνται να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους και να δημιουργήσουν με μορφή παζλ μια πόλη-κράτος. Σύμφωνα με την ταξινομία του Bloom, προχωράμε από τη μάθηση και την κατανόηση σε ανώτερη μορφή εκπαιδευτικών στόχων, την εφαρμογή (application). Το τρίτο επίπεδο στην ταξινομία στόχων του Bloom προϋποθέτει και γνώση και κατανόηση από μέρους του εκπαιδευομένου. Εδώ εξετάζεται η ικανότητα της χρησιμοποίησης της γνώσης που δεν απομνημονεύθηκε απλώς, αλλά και κατανοήθηκε και είναι πλέον εργαλείο του μαθητή για επίλυση ζητουμένων καταστάσεων. Για το λογισμικό χρησιμοποιήθηκαν η html5, η css3, η java script και το photoshop 2019. Η πρότασή μας στηρίζεται στο μοντέλο της παιχνιδοποίησης (gamification). Ως ανατροφοδότηση οι μαθητές συλλέγουν πόντους. Υπάρχει θετική και αρνητική βαθμολόγηση. Η κατασκευή της πόλης κράτους γίνεται με drag and drop.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το λογισμικό αυτό μπορεί να εφαρμοστεί είτε στην αίθουσα πληροφορικής, είτε με προβολή στην αίθουσα, είτε ατομικά στον υπολογιστή του κάθε μαθητή. Απαιτείται η πρόσβαση στο διαδίκτυο, ώστε οι μαθητές να κλικάρουν το αντίστοιχο λινκ. Είναι κατάλληλο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Τα παιχνίδια μπορούν να παιχθούν είτε ατομικά είτε σε ομάδες. Υπολογίζουμε ότι θα χρειαστούμε 1 διδακτική ώρα. Αν η οργάνωση της διδασκαλίας γίνει ομαδοσυνεργατικά, τότε θα γίνει ο χωρισμός των ομάδων από τον εκπαιδευτικό, θα δοθούν οι απαραίτητες οδηγίες και θα εφαρμοστεί το λογισμικό. Αν το παιχνίδι γίνει ατομικά στους προσωπικούς υπολογιστές των μαθητών, μπορεί να χρειαστεί πολύ λιγότερο από μία διδακτική ώρα. Αφού ο διδάσκων/ουσα παρουσιάσει την ενότητα της πόλης κράτους, μπορεί να παιχτεί το παιχνίδι για περισσότερη αφομοίωση μέσω της οπτικοποίησης της πληροφορίας.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 16
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
3741.415 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/1987
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Ιστορία HistoryΙστορία > Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.) > Θεσμοί, πολιτική οργάνωση Institutions, political organizationΘεσμοί, πολιτική οργάνωση
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
σύλληψη: Αναστασία Λιθοξοΐδου
συγγραφή σεναρίου: Αναστασία Λιθοξοΐδου
υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού: Αναστασία Λιθοξοΐδου
ειδήμων/ονες γνωστικού αντικειμένου: Αναστασία Λιθοξοΐδου
υπεύθυνος περιεχομένου: Αναστασία Λιθοξοΐδου
επιμέλεια περιεχομένου: Αναστασία Λιθοξοΐδου
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: Αναστασία Λιθοξοΐδου
εμπλουτισμός μεταδεδομένων: Αναστασία Λιθοξοΐδου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΛΙΘΟΞΟΪΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΛΙΘΟΞΟΪΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ