Πηγή έμπνευσης υπήρξαν οι αθλητικές και χορευτικές παραστάσεις των αρχαιοελληνικών αγγείων της αρχαϊκής και κλασικής περιόδου. Ακολούθησε η φωτογράφιση των σκιών των μαθητών και των μαθητριών, οι οποίοι/ες αναπαριστούν στάσεις από τα αγωνίσματα του αρχαίου ελληνικού πένταθλου, την πυγμαχία, το παγκράτιο και τον χορό (όρχηση), καθώς και η επεξεργασία των φωτογραφιών με τις καλειδοσκοπικές απεικονίσεις των φωτογραφημένων σκιών. Σε επόμενη φάση, οι μαθητές και οι μαθήτριες δημιούργησαν δισδιάστατες, χάρτινες κατασκευές που αναπαριστούν το σχήμα των αρχαιοελληνικών αγγείων. Η ψηφιακή αποτύπωση των φωτογραφημένων σκιών πάνω στις φωτογραφημένες κατασκευές σηματοδότησε το τέρμα αυτού του συναρπαστικού ταξιδιού στο φως και τη σκιά, στην ιστορία και τον πολιτισμό, στην τέχνη και την τεχνολογία, στην αθλητική και αισθητική αγωγή.