Το σταυρόλεξο προσθέτει παιγνιώδη χαρακτήρα στην επεξεργασία του κειμένου και στον έλεγχο κατανόησής του. Ως εκ τούτου, μπορεί να χρησιμοποιηθεί δια ζώσης, μέσα στην τάξη ή εξ αποστάσεως, σε πλατφόρμες ασύγχρονης εκπαίδευσης, υβριδικής ή ανεστραμμένης μάθησης. Πρόταση αξιοποίησης σταυρόλεξου για ομαδοσυνεργατική διερευνητική προσέγγιση στην τάξη: Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και λαμβάνουν φωτοτυπία του σταυρόλεξου. Με τη βοήθεια του κειμένου και των αντίστοιχων σχολίων του βιβλίου, λύνουν συνεργατικά το σταυρόλεξο. Παράλληλα, προβάλλονται οι διαδραστικές βοήθειες στην οθόνη, εφόσον ζητηθεί. Δίνεται ένα χαρτάκι διαφορετικού χρώματος ή ένας διαφορετικός αριθμός σε κάθε μέλος της ομάδας. Μόλις ολοκληρωθεί ο χρόνος, περνάμε στην ολομέλεια, όπου επιλέγει ο εκπαιδευτικός τυχαία χρώμα ή αριθμό. Το αντίστοιχο μέλος κάθε ομάδας πληκτρολογεί στον υπολογιστή την απάντηση σε ένα ζητούμενο που προτιμά, μέχρι να ολοκληρωθούν οι δραστηριότητες, να γίνουν αντιπροτάσεις απαντήσεων και ο τελικός έλεγχος.