ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Σκοπός της προτεινόμενης δραστηριότητας είναι με αφόρμηση συγκεκριμένο βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=cjkWKMB9FcE (ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΜΑΛΑΛΑ) και τη Σύμβαση για τα Δικαιώματα του παιδιού, οι μαθητές αφού αξιοποιήσουν τις πληροφορίες που εμπεριέχονται σε αυτό, όπως και τις γνώσεις που ήδη διαθέτουν, να προβληματιστούν πάνω στο βασικό θέμα του να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους. Στη συνέχεια οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες και τους δίνεται ένα φύλλο εργασίας το οποίο οι μαθητές αξιοποιώντας δοσμένα κειμενικά τεμάχια και αποκωδικοποιώντας τα καλούνται να ξεδιπλώσουν τις σκέψεις και τα επιχειρήματά τους.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Με αφορμή την προβολή βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=jCT6AjmiFZ4 για τα ανθρώπινα δικαιώματα του παιδιού , τη https://www.unicef.org/greece/%CF%83%CF%8D%CE%BC%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%8D Σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού και βασιζόμενοι σε προϋπάρχουσες γνώσεις οι μαθητές σχολιάζουν γιατί πρέπει να αντιμετωπίζονται τα παιδιά όχι ως παθητικοί αποδέκτες φιλανθρωπίας αλλά ως ανθρώπινα όντα με ένα ξεχωριστό σύνολο δικαιωμάτων. Η δραστηριότητα αυτή προκαλεί τους μαθητές να οργανώσουν την επιχειρηματολογία τους στο θέμα και να εξασκηθούν στην εκφορά επιχειρηματολογικού λόγου. Η διαδικασία παραγωγής λόγου πραγματοποιείται σε τρία στάδια: • προ-ομιλητικό στάδιο: Στο στάδιο αυτό γίνεται συλλογή και επεξεργασία πληροφοριακού υλικού (επιστημονικά και δημοσιογραφικά άρθρα, επιφυλλίδες, ερευνητικά δεδομένα, εικόνες / ομιλητικό στάδιο: οι μαθητές μετασχηματίζουν τις πληροφορίες σε κείμενο των πληροφοριών που συγκεντρώθηκαν μέσω της επεξεργασίας του υλικού που προσπελάστηκε στο προσυγγραφικό στάδιο. • μεθομιλητικό στάδιο: μετά τη συγγραφή της πρώτης κειμενικής εκδοχής (draft), οι μαθητές εμπλέκονται σε διαδικασία αυτοαξιολόγησης και αναθεώρησης του κειμένου τους σε επίπεδο έκφρασης, περιεχομένου και δομής.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 17
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/pdf
ΜΕΓΕΘΟΣ
704.072 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/2361
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Νέα Ελληνική Γλώσσα Modern Greek LanguageΝέα Ελληνική Γλώσσα > Θέματα TopicsΘέματα > Άνθρωπος - Ανθρώπινες σχέσεις και αξίες Human - Human relations and valuesΆνθρωπος - Ανθρώπινες σχέσεις και αξίες
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
συγγραφή σεναρίου: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Μ.Ε. ΤΣΩΝΗ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΣΩΝΗ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΣΩΝΗ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ