Kleidung, die Geschichte hinterlassen hat
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
1. Ταυτότητα Διδακτικής Παρέμβασης με χρήση ΑΕΠ Γνωστικό αντικείμενο: Γερμανικά Σύνδεση με ενότητα σχολικού εγχειριδίου: Συνδέεται με το σχολικό εγχειρίδιο της Α΄Λυκείου "Deutsch ein Hit!2", κεφ. 6 "Kleidung und Μode" (Ενδυμασία και μόδα) Προφίλ μαθητών: Απευθύνεται σε μαθητές ηλικίας 15-16 ετών. Επίπεδο γλωσσομάθειας: Με βάση την εξάβαθμη κλίμακα του ΚΕΠΑ, η διδακτική παρέμβαση απευθύνεται σε μαθητές επιπέδου γλωσσομάθειας Α2. Εκτιμώμενος χρόνος απασχόλησης μαθητών: Μία διδακτική ώρα Προϋποθέσεις υλοποίησης και προηγούμενες γνώσεις: Η διδακτική παρέμβαση διεξάγεται στο εργαστήριο πληροφορικής όπου υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο και δυνατότητα προβολής σε διαδραστικό πίνακα. Οι μαθητές θα πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με α) την ομαδοσυνεργατική μέθοδο διδασκαλίας, β) τη διαδικτυακή πλοήγηση και την αναζήτηση πληροφοριών σε ψηφιακό λεξικό (pons), γ) τη χρήση web 2.0 εργαλείων (bookcreator) και να έχουν δ) διδαχθεί τον Λεξιλόγιο σχετικά με το ρουχισμό και την περιγραφή ντυσίματος, την κλίση επιθέτων και τις δευτερεύουσες προτάσεις. Για εξοικονόμηση χρόνου οι ομάδες έχουν ήδη οριστεί από τον εκπαιδευτικό και οι ρόλοι των μαθητών σε αυτές έχουν αποφασιστεί από τους ίδιους του μαθητές. Τα φύλλα εργασίας είναι αποθηκευμένα στην επιφάνεια εργασίας των υπολογιστών αλλά υπάρχουν και εκτυπωμένα σε περίπτωση τεχνικών προβλημάτων.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Οι μαθητές διερευνούν και παρουσιάζουν την ενδυματολογική κουλτούρα των νέων μέσα από την οποία εκφράζονται μη λεκτικά. Αρχικά κάνουν μια σύντομη επανάληψη του λεξιλογίου που αφορά το ρουχισμό μέσω του εκπαιδευτικού παιχνιδιού Κleidung – Pyramide https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/8117. Στη συνέχεια καλούνται να συγκεντρώσουν πληροφορίες α) για τις σημερινές νεανικές τάσεις στο ρουχισμό από μια γερμανική ιστοσελίδα https://tinyurl.com/33m9t4p4 και β) για ρούχα που έγραψαν ιστορία από ένα ελληνικό ψηφιακό κείμενο που τους δίνεται https://photodentro.edu.gr/photodentro/Istoria_endymasias_modas_pidx0033674/indexc_3_rouxa_kai_axesouar.html. Στη συνέχεια δημιουργούν σε ομάδες μικρά άρθρα σε μορφή ηλεκτρονικού φυλλαδίου μέσω της ψηφιακής εφαρμογής μάθησης https://bookcreator.com/ για τα δικά τους ρούχα που άφησαν ή θα αφήσουν ιστορία. Για τη δημιουργία των άρθρων μπορούν να χρησιμοποιήσουν το ψηφιακό λεξικό pons.eu https://tinyurl.com/4hdawjwm. Τα αποτελέσματα παρουσιάζονται στην ολομέλεια.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15 - 16
ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/pdf
ΜΕΓΕΘΟΣ
1275.408 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/2585
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Γερμανικά German LanguageΓερμανικά > Καθημερινή ζωή Daily LifeΚαθημερινή ζωή > Λεξιλόγιο (σημασία - χρήση - μορφή) Vocabulary (meaning - usage - form)Λεξιλόγιο (σημασία - χρήση - μορφή)
Γερμανικά German LanguageΓερμανικά > Καθημερινή ζωή Daily LifeΚαθημερινή ζωή > Κατανόηση προφορικού λόγου ListeningΚατανόηση προφορικού λόγου
Γερμανικά German LanguageΓερμανικά > Καθημερινή ζωή Daily LifeΚαθημερινή ζωή > Διαμεσολάβηση MediationΔιαμεσολάβηση
Γερμανικά German LanguageΓερμανικά > Καθημερινή ζωή Daily LifeΚαθημερινή ζωή > Παραγωγή γραπτού λόγου WritingΠαραγωγή γραπτού λόγου
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
επιστημονικός υπεύθυνος: Καλαϊτζή Ελένη
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΚΑΛΑΙΤΖΗ ΕΛΕΝΗ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΚΑΛΑΙΤΖΗ ΕΛΕΝΗ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ