Δημιουργια μηνυματων νοηματικης
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
• Φτιάξε το μήνυμα σου στην νοηματική! • Χρησιμοποίησε δωρεάν λογισμικό! • Αξιοποίησε την android συσκευή σου δημιουργικά! https://youtube.com/shorts/B55NDPGKxfg

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
https://youtube.com/shorts/B55NDPGKxfg Η δημιουργία μηνυμάτων στη νοηματική για μαθητές έχει πολλά οφέλη και λόγους, ανάλογα με τον συγκεκριμένο στόχο και το πλαίσιο χρήσης. Ορισμένοι από τους βασικούς λόγους περιλαμβάνουν: Προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης: Η νοηματική και η εκμάθησή της από μαθητές που έχουν ακουστική αναπηρία θα τους βοηθήσει να ενσωματωθούν και να επικοινωνήσουν με άλλα άτομα και κοινότητες. Βελτίωση της επικοινωνίας: Η νοηματική προσφέρει μια πιο φυσική και άμεση επικοινωνία για ατόμα με ακουστικές αναπηρίες. Η εκμάθηση της νοηματικής μπορεί να βελτιώσει την επικοινωνία μεταξύ των μαθητών που χρησιμοποιούν νοηματική και των άλλων ομιλητών. Ανάπτυξη γνώσης και δεξιοτήτων: Η μάθηση νοηματικής μπορεί να βελτιώσει τις γλωσσικές, κοινωνικές και γνωστικές δεξιότητες των μαθητών. Η νοηματική διεγείρει την ανάπτυξη σκέψης και δημιουργικότητας. Προσφορά ίσων ευκαιριών: Η πρόσβαση στη νοηματική γλώσσα διασφαλίζει ότι οι μαθητές με ακουστικές αναπηρίες έχουν ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση και στην επικοινωνία. Προώθηση πολιτισμικής και γλωσσικής πολυμορφίας: Η νοηματική είναι μια πλούσια γλώσσα με δική της κουλτούρα και ιστορία. Η μάθηση της νοηματικής μπορεί να ενισχύσει την εκτίμηση και τον σεβασμό για τη διαφορετικότητα και την πολυμορφία των γλωσσών και των πολιτισμών. Στήριξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων: Η διάθεση μαθημάτων νοηματικής στην εκπαίδευση βοηθά στη διασφάλιση ότι οι μαθητές με ακουστικές αναπηρίες λαμβάνουν πλήρη υποστήριξη και είναι ενσωματωμένοι στο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Συνολικά, η δημιουργία μηνυμάτων στη νοηματική για μαθητές είναι ένας σημαντικός τρόπος να προωθηθεί η κοινωνική ένταξη, η επικοινωνία και η πολιτισμική ανοχή, εξασφαλίζοντας την ισότητα ευκαιριών για όλους τους μαθητές.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
8 - 20
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/pdf
ΜΕΓΕΘΟΣ
188.622 (KΒ)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Steps 1. mimix (U type message and it creates the sign language) 2. XRecorder (how to record video screen on android and make mp4) 3. FilmoraGo (for editing mp4) 4. Οpenmusic bite me instrumental
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/2756
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Ειδική Αγωγή Special EducationΕιδική Αγωγή
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ Information & Communication Technologies (ICT)Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
επιστημονικός υπεύθυνος: ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
παιδαγωγικός συντονιστής: ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
τεχνικός υπεύθυνος: ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ