Μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε δια ζώσης στη φυσική τάξη, είτε ψηφιακά (σύγχρονη, ασύγχρονη εκπαίδευση, blended learning), είτε με τη μέθοδο της ανεστραμμένης τάξης. Προτείνεται η προσωρινή παύση του βίντεο και η απενεργοποίηση του ήχου στη φυσική τάξη, όπου και εάν ο εκπαιδευτικός θεωρεί ότι είναι απαραίτητο. Η χρήση της μουσικής προτείνεται στο πλαίσιο της μουσικοθεραπείας, εφόσον το βίντεο χρησιμοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό ως εργαλείο για την υλοποίηση σχεδίου μαθήματος με τη μέθοδο της ανεστραμμένης τάξης, με στόχο την αύξηση της θετικής διάθεσης και της ενέργειας κατά τη διάρκεια της μελέτης.