Τα δύο οπτικά περιβάλλοντα προγραμματισμού που αξιοποιούνται λειτουργούν διαδικτυακά, είναι ελεύθερα προς χρήση και δεν απαιτούν κανενός είδος σύνδεση του χρήστη. Το Lightbot υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχουν καθαριστεί τα δεδομένα περιήγησης στο φυλλομετρητή διατηρεί τις πίστες που έχουν ολοκληρωθεί στις επόμενες συνδέσεις που θα γίνουν. Στο Minecraft επειδή κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, προτείνεται η χρήση ενός προγράμματος για αποτύπωση της οθόνης, προκειμένου να μπορούν οι μαθητές να αποθηκεύσουν τον κώδικα που έχουν δημιουργήσει. Στο σενάριο γίνεται χρήση του συνεργατικού "τοίχου" που έχει δημιουργηθεί από τον εκπαιδευτικό στο Linoit, που λειτουργεί ως δραστηριότητα αφόρμησης. Για την πρόσβαση στο συνεργατικό "τοίχο" δεν απαιτείται σύνδεση των μαθητών και αρκεί μόνο ο σύνδεσμος που δημιουργείται στην εφαρμογή και τον οποίο ο εκπαιδευτικός καλείται να τον διαμοιράσει στους μαθητές. Για τη δημιουργία των φύλλων αξιολόγησης ηλεκτρονικά προτείνεται το Kahoot (https://kahoot.com/schools-u/) στο οποίο ο εκπαιδευτικός δημιουργεί τα κουίζ αξιολόγησης και στη συνέχεια αποστέλλει το σύνδεσμο (πιο συγκεκριμένα αποστέλλει ένα pin που δημιουργείται) στους μαθητές, οι οποίοι καλούνται να τα απαντήσουν στη διεύθυνση https://kahoot.it/ χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν με κάποιο λογαριασμό.