Ευαισθητοποιηση μαθητων στους κινδυνους του διαδικτυου
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η παρούσα διδακτική πρόταση συνδέεται με τα προσδοκόμενα αποτελέσματα για τους μαθητές του νέου προγράμματος σπουδών για την πληροφορική και τις ΤΠΕ στο Δημοτικό (ΦΕΚ 5941/16-12-2021 τ.Β’) στο Θεματικό Πεδίο 2 «Υπολογιστικά Συστήματα, Ψηφιακές Συσκευές, Δίκτυα» Θεματική Ενότητα 2.2 «Δίκτυα Υπολογιστών και το διαδίκτυο» που είναι «να αναγνωρίσουν τις αρνητικές επιπτώσεις και τους κινδύνους από τη χρήση του διαδικτύου και να λαμβάνουν απλά μέτρα πρόληψης»

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Οι μαθητές γνωρίζουν να πλοηγούνται στο διαδίκτυο και ενδεχομένως συμμετέχουν σε διαδικτυακές εφαρμογές αμφίδρομης επικοινωνίας (TikTok, διαδικτυακά παιχνίδια κ.λπ.). Επιπλέον, οι μαθητές με μεταναστευτικό/προσφυγικό προφίλ γνωρίζουν να πως να εμφανίζουν υπότιτλους στη γλώσσα τους στα Video που προβάλλονται στο YouTube, ενώ γνωρίζουν και τη χρήση της μετάφρασης στο πρόγραμμα πλοήγησης Google Chrome


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
8 - 12
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/pdf
ΜΕΓΕΘΟΣ
1995.122 (KΒ)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Οι μαθητές εργάζονται ατομικά και σε ευέλικτες ομάδες των 2-4 ατόμων. Το σενάριο υλοποιείται στο εργαστήριο πληροφορικής. Οι μαθητές κάθονται ανά δύο σε κάθε υπολογιστή, ενώ σε διαφορετικές φάσεις του εκπαιδευτικού σεναρίου συγκροτούν τετράδες. Η σύνθεση των δυάδων είναι αρχικά αυτή που υφίσταται στη διάρκεια των υπόλοιπων μαθημάτων στο εργαστήριο της πληροφορικής. Ωστόσο κατά τη διάρκεια του σεναρίου οι δυάδες αναδιοργανώνονται με τη στρατηγική της μετακίνησης κατά τη φορά του ρολογιού ανά ένας, ενώ συγκροτούνται και τετράδες, προκειμένου να υπάρξει η μεγαλύτερη δυνατή αλληλεπίδραση. Πρόκειται για μια δυναμική διαδικασία καθόλη τη διάρκεια του σεναρίου. Λαμβάνεται μέριμνα ώστε σε μία δυάδα να μην υπάρχουν δύο μαθητές με μεταναστευτικό/προσφυγικό προφίλ.
ΑΛΛΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Οι μαθητές γνωρίζουν να πλοηγούνται στο διαδίκτυο και ενδεχομένως συμμετέχουν σε διαδικτυακές εφαρμογές αμφίδρομης επικοινωνίας (TikTok, διαδικτυακά παιχνίδια κ.λπ.). Επιπλέον, οι μαθητές με μεταναστευτικό/προσφυγικό προφίλ γνωρίζουν να πως να εμφανίζουν υπότιτλους στη γλώσσα τους στα Video που προβάλλονται στο YouTube, ενώ γνωρίζουν και τη χρήση της μετάφρασης στο πρόγραμμα πλοήγησης Google Chrome
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/2848
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ Information & Communication Technologies (ICT)Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ > Διαδίκτυο InternetΔιαδίκτυο > Ασφαλές Διαδίκτυο Secure InternetΑσφαλές Διαδίκτυο
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
επιστημονικός υπεύθυνος: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
παιδαγωγικός συντονιστής: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
τεχνικός υπεύθυνος: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
σύλληψη: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
δημιουργία: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
δημιουργία πρωτότυπου έργου: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
συγγραφή σεναρίου: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
παιδαγωγικός σχεδιασμός: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ειδήμων/ονες γνωστικού αντικειμένου: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
υπεύθυνος περιεχομένου: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
επιμέλεια περιεχομένου: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
εμπλουτισμός μεταδεδομένων: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ