ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ...
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Για τις ανάγκες του παρόντος εκπαιδευτικού σεναρίου δημιουργήθηκε ένα μικρό εκπαιδευτικό βίντεο animation με τη βοήθεια των ψηφιακών εργαλείων PowerPoint και OBS studio. ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ ANIMATION EINAI O: «Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μια σταγόνα…». Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ του αφορά στο μάθημα της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, αφού πραγματεύεται το πώς του κύκλου του νερού και απευθύνεται σε μαθητές της Β’ αλλά και της Γ’ Δημοτικού. Σύμφωνα με το σενάριο στο βίντεο animation, ο θεατής/μαθητής παρακολουθεί τη σύντομη περιπέτεια μιας μικρής σταγόνας, από τη στιγμή που εκείνη πέφτει από τα σύννεφα. Στην πορεία της αυτή, η σταγόνα ξεκινά αρχικά έναν μικρό διάλογο με τον ήλιο, όλο αμφιβολίες και απορίες για το ποια θα είναι η κατάληξή της στην απέραντη γαλάζια θάλασσα, καθώς αυτή απλώνεται από κάτω της, κατά την καθοδική της πορεία. Στη συνέχεια, έρχεται σε γνωριμία και με άλλες σταγόνες που βρίσκονται στο ίδιο ταξίδι. Οι σταγόνες, αν και όμοιες φαινομενικά, παρουσιάζουν και από μία διαφορετική «προσωπικότητα» στο βίντεο. Αφού συστήνονται κάπως μεταξύ τους, συνεχίζουν τον διάλογο με τον ήλιο και τελικά καταλήγουν όλες μαζί στη θάλασσα. Εκεί, μαθαίνουν από τον ήλιο πως θα εξατμιστούν και πάλι, αρχίζοντας πάλι το ταξίδι του νερού από την αρχή.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Χρησιμοποιήστε το παρόν εκπαιδευτικό σενάριο για τη διδασκαλία του κύκλου του νερού στο γνωστικό αντικείμενο της Μελέτης Περιβάλλοντος, διαμορφώνοντάς το ανάλογα με τις ανάγκες και τις δυνατότητες της τάξης σας.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
4 - 12
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
23069.879 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/2891
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentΠεριβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη > Ενέργεια EnergyΕνέργεια > Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (π.χ. ηλιακή, αιολική, υδραυλική, βιομάζα, γεωθερμική) Renewable energy sources (e.g. solar, wind, hydro, biomass, geothermal)Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (π.χ. ηλιακή, αιολική, υδραυλική, βιομάζα, γεωθερμική)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
σύλληψη: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
δημιουργία: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
δημιουργία πρωτότυπου έργου: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
συγγραφή σεναρίου: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
παιδαγωγικός σχεδιασμός: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
ειδήμων/ονες γνωστικού αντικειμένου: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
πάροχος περιεχομένου: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
υπεύθυνος περιεχομένου: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
επιμέλεια περιεχομένου: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
υπεύθυνος τεχνικού σχεδιασμού: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
τεχνικός σχεδιασμός: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
ανάπτυξη / τεχνική υλοποίηση: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
σχεδίαση γραφικών: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ