Η διαδραστική αυτή άσκηση προσφέρει τη δυνατότητα εκτέλεσής της ατομικά, με τους μαθητές να προβαίνουν σε αυθόρμητες τοποθετήσεις των εικόνων με βάση την αντίληψή τους, προκειμένου να ελέγξουν τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει σχετικά με την αναπαράσταση της γέννησης του Χριστού μέσα στον χρόνο. Συνιστάται, ωστόσο, η χρήση της άσκησης και σε ομαδικό επίπεδο. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τον διαχωρισμό των μαθητών σε ομάδες, με καθορισμένα κριτήρια που προσφέρει η άσκηση, όπως η τοποθεσία του έργου ή το όνομα του καλλιτέχνη. Έπειτα, οι ομάδες μπορούν να πραγματοποιήσουν έρευνα στο διαδίκτυο, προκειμένου να τοποθετήσουν τα έργα στη σωστή χρονική σειρά. Στη συνέχεια, οι μαθητές θα πρέπει να τεκμηριώσουν τις επιλογές τους και να προβούν σε παρατηρήσεις.